Sagt och gjort, jag kikade runt lite på nätet för att hitta någon som verkade vara bra till vettiga priser och hittade ett företag.
De utlovade bildbehandling på 5 dagar till lågt pris samt på bra kvalitétsfotopapper. Okej, jag gjorde en beställning på drygt 70 bilder.
Denna beställning skickades för 11 dagar sen och än så länge kan de inte tala om när bilderna kommer levereras, bara att de "jobbar på saken". Detta har jag fått besked om efter flera påtryckningar via mail ifrån min sida.
Jag förväntar mig någon form av kompensation ifrån dem eftersom de brister i vad de utlovat, men jag tror knappast att den formen av good will existerar i deras företag.
Och, detta är märkligt, då jag mailade till kundtjänst och fick svar (efter ett tag), så envisas personen med att svara på engelska.
Det är ett företag som finns i flera länder, så jag kan förstå att man är flerspråkig på kundtjänst, men om jag nu skriver på svenska och personen uppenbarligen förstår det jag skriver - eftersom hon svarar på mina frågor - varför svarar hon då på engelska?? Det hade varit en annan sak om jag själv hade skrivit på engelska...I min sista reply så bad jag henne att svara på svenska.
Nej, detta företag får verkligen bottenbetyg av mig! Och det är nu jag inser att ett billigt pris betyder att man plockat bort något väsentligt i hanteringen.

Vad de inte tycks förstå är att en nöjd kund gör reklam som sprids till c:a 10 personer.
En missnöjd kund gör reklam som sprids till c:a 100 personer.