Full version: Hej på ett tag
Susanna
Hej!

Vill bara säga hejdå för en period. Ska arbeta i Italien under 6 veckor, vilket ska bli jättekul, men jag kommer att sakna er här på Odla. Ska försöka logga in lite då och då för att se vad som är på gång.

Ha det gott alla trädgårdvänner!
pejori
ha det så skönt i italien smile.gif smile.gif
vi hörs när du kommer tillbaka igen wub.gif
mulle
ÅÅÅÅÅhhhhh , lyckliga dej! smile.gif smile.gif smile.gif
Italien! Vart ska du?
Njut av kultur, mat, värme....

Och av alla fina trädgårdar och växter!

TREVLIG RESA!!!!

Mulle
Blomstertanten
Njut av varenda sekund Susanna ! smile.gif

Och tänk inte ett dugg på oss som får stanna hemma ! tongue.gif
Susanna
Jo, jag ska verkligen njuta. Det är nämligen en av mina drömmar som går i uppfyllelse. Studerar ju till klassisk arkeolog och har fått möjlighet att delta i en utgrävning i Pompeji. Hoppas på att lära mig mycket! rolleyes.gif
Ophelia
Härligt! Lycka till och ha det bra. Passa på och njuta smile.gif smile.gif
mulle
Jag såg en dokumentär om Pompei. Där finns antik graffiti - på en vägg har någon klottrat "Fututa sum hic" = här har jag blivit påsatt!
tongue.gif
Neapelbukten - du kommer att få underbara och jätteintressanta veckor!
Låååååång rapport förväntar vi oss då du kommer hem igen!
Mulle
Blomstertanten
Åhhhhhhh ! huh.gif

Nu blev jag ännu avundsjukare ! sleep.gif
Utgrävning i Pompeji ! wub.gif

Jag vill också !!!!!
Snöflinga
Lycka till ............. Vilket drömjobb wub.gif Ser fram emot rapporter från din Pompei-vistelse, låter väldigt intressant ....
netaave
Lyckost!!!!
Ti bee
Wuuuu *ett läte som en impad trädgårdsmänniska gör*, Pompeji, men du, det låter ju helt underbart!! smile.gif

Ha det så bra Susanna! Och kom och hälsa på i min trädgård och berätta om hur det var när du kommer hem!
God sållning! smile.gif
AnnammA
Ja, det låter verkligen häääärrrligt!!! rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif
Ha det bra och Lycka till med arbetet där!

AnnA
Susanna
Tack för alla lyckönskningar! Vi ska bland annat gräva ut en trädgård så det blir riktigt intressant! Rapporterar när jag är hemma igen!

*rusar till Arlanda*
amaira
CITAT (Susanna @ 03-09-2005, 20:57)
Jo, jag ska verkligen njuta. Det är nämligen en av mina drömmar som går i uppfyllelse. Studerar ju till klassisk arkeolog och har fått möjlighet att delta i en utgrävning i Pompeji. Hoppas på att lära mig mycket! rolleyes.gif

Ojojoj ... wub.gif wub.gif wub.gif wow, vilken lycka!

Ropar "Lycka till" efter den bortsusande Susanna.
Ophelia
Tänk vad häftigt!! Vilken lycka för oss här som kommer att få "direktinfo" när Susanna kommer tillbaka. Jag har alltid varit intresserad av arkeologi. smile.gif smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon