Full version: wolkenkrabber
zaaritha
Synd att han bara slänger skit, men inte svarar på mail o förklarar sej!!
Rossi
?! Skulle snälle Wolkenkrabber ha gjort något dumt? Jag måste ha missat något ...... huh.gif
zaaritha
Snäll????!!
Reserv
Han ligger nog medvetslös och kan inte svara på ditt mail, var det inte det han sa?
Blomstertanten
CITAT (Rossi @ 03-09-2005, 23:31)
?! Skulle snälle Wolkenkrabber ha gjort något dumt? Jag måste ha missat något ......  :huh:

CITAT (wolkenkrabber @ 03-09-2005, 22:18)
MEN SNÄLLA MÄNNISKA GE UPP ATT SNABBTRYCKA I INTEXFUNKTIONEN DÅ

ditt eviga tjat på att det inte funkar irrterar mig till medvetslöshet! gå in på sektionerna för att kolla inläggen!!!!!!!

jag är dig evigt tacksam om du lägger ner med gnatet

Det här kallar Zaaritha för att slänga skit unsure.gif

Om det nu är så att det inte är så som W tror att du har gjort vore det väl bättre att förklara än att bara bli förbannad
zaaritha
Jag har mailat--inget svar!
Men nu är jag förbannad!!
Varför i helsicke ger han sej på mej??
Jag har mailat m Ingemar, jag kommer inte in på en del avdelningar!!
Rossi
Jag tycker att Wolkenkrabber är urgullig! Han är ett spontant naturbarn. smile.gif
wolkenkrabber
men snälla människa tror du jag vakatar över datorn som en hök? jag har varigt nere med mina föräldrar & gäster och varigt social, inte behöber du maila mig tre gånger om och påminna mig,

jag vart bara lite irriterad på att du har skrivigt om att snabbfunktionen inte funkar här två gånger och skrivigt en tråden som kommer upp flera gånger. ber om ursäk om jag startade en depression eller ett vredesutbrott. men det finns ju nått som heter forumvett.

tack för omtanken.
Fenja
Zaaritha, du ger dig på en 17 årig grabb?!! Ditt tjat om att du hamnar på Clivia/krukväxter ÄR rätt utnött och du kan lätt undvika det genom att öppna hela tråden och bläddra som jag tror att de flesta gör...
Mvh
Fenja
zaaritha
Jag blev irriterad på dej! Du säjer att jag väsnas!
Men--jag kommer ju faktiskt inte in på en del avdelningar!
Frid!
andreas i uppsala
Jag kan hålla med dig wolkenkrabber laugh.gif skulle handlat exakt på samma sätt biggrin.gif

och vissa skulle behöva lära sig att ta det lugnt smile.gif
pejori
CITAT (zaaritha @ 03-09-2005, 23:54)
Frid!

det är så för alla.
du måste gå in på avdelningen och inte använda sista medelandet i index...det har inte fungerat på två veckor nu, så det finns ingen anledning att bli hysterisk på wolkenkrabber huh.gif
Reserv
Nåt hände när "mammas Clivia" skrevs, det var då det vart fel.
AndreasBlomquist
CITAT (zaaritha @ 03-09-2005, 23:54)
Frid!

*suckar*

Du är ju inte ensam om det, det är samma för alla på forumet, och wolkenkrabber kanske bara uttryckte vad flera tänkte men inte ville skriva för att inte råka ut för ett vredesutbrott från dig?
zaaritha
Ber om ursäkt! Jag vill inte vara taskig! Sorry!
wolkenkrabber
ursäkten är mottagen. tycker inte riktgit att den behövs heller. det kan vara svårt att tyda tonen på ett medelande när man inte kan höra ett röstläge eller se kroppsspråket
zaaritha
Tack! Men jag drar mej ur detta nu. Känns så fel!
Ha det bra ,allihop!
wolkenkrabber
nae det behöver du inte göra, men visst kan du ta dig en paus, men du är välkommen tillbaka, och det slår jag vad om att många fler håller med om
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon