Tesa
Kikade naturligtvis in i Tråvads handelsträdgård när vi ändå passerade Tråvad på väg att hämta hundvalp i Ulricehamn..
En sån lite "gullig" handelsträdgård...har ju sagt tidigare att jag är lite avundsjuk på Christer...och det blev nog ännu värre nu rolleyes.gif
Han hade verkligen mysigt och det kändes så himla personligt med granntanter som kom in och ville ha lite vindruvor...tror att de kommer ta väl hand om honom där tongue.gif
En fotograf här i Strömstad har gjort en bok om en gammal trädgårdsmästare som fanns här för 30 år sen och man fick liksom lite den känslan som boken beskriver...personlighet och närhet...det blir ju inte samma känsla i stora Garden centers..det går inte att komma ifrån..
Dessutom var ju Christer en rasande trevlig person också...(ros, ros) rolleyes.gif
Önskar honom all lycka med framtiden...
kerstin z5-6
Lyllos dej ... förstår bara inte varför Chister ska ha sin handelsträdgård så ocentralt i förhållande till Västerbotten
Men jag ska dit -nångång smile.gif laugh.gif laugh.gif
Christer i Falköping
Annars tycker jag att Tråvad ligger vansinnigt centralt. En mil till Vara, tre till Skara, 505 till Lidköping och 6 till Skövde. Mer centralt kan det ju inte bli laugh.gif Det är ju liksom mitt i hjärtat av alla ställen som är viktiga laugh.gif
Det var roligt att träffa er Tesa! Kerstin, inte är det väl speciellt långt till Tråvad för en norrlänning? Det är ju nästgårds laugh.gif
Christer.
lilla mamma
Jag hoppas att du har lite öppet i höst Det är snart dags för vinteruppställning på Billingen

Bild från förra säsongen, gud vad skönt

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon