Full version: Vad är det
*Felix matte*
Hur kort är inte livet... Varför då ödsla en massa tid till nonsens skit- pajkastande?

Snälla...alla som göder "troll" eller vad de månde vara... Låt oss ta ett djupt andetag och gå vidare i den fina anda som rådde här på Odla.nu forum för ett tag sedan. wub.gif
För min egen del har jag svårt att låta bli att logga in och både läsa och skriva inlägg vad som än sker.. Men jag har också fått mig sagt att många slutat skriva pga all skit som slängs. sad.gif

Hur som haver så känns det trist att det blivit som det blivit
sad.gif
wolkenkrabber
Göd mig, Göd mig!!!!!! ge mig min näring
*Felix matte*
CITAT (wolkenkrabber @ 03-09-2005, 23:50)

?
wolkenkrabber
CITAT (Felix matte @ 03-09-2005, 23:51)

?

viss anser ju att jag är ett troll, så varför inte
*Felix matte*
CITAT (wolkenkrabber @ 03-09-2005, 23:53)
CITAT (Felix matte @ 03-09-2005, 23:51)

?

viss anser ju att jag är ett troll, så varför inte

Nämen snälla ohmy.gif kan väl ingen säga om dig att du är ett troll ohmy.gif wub.gif
Rossi
Håller med dig Felix matte. Men man får försöka att svälta dem som vill bråka.

Och du Wolkenkrabber! Skulle du vara ett troll?! Ja, i så fall ett CHARMTROLL! smile.gif
wolkenkrabber
Gulle e snälla människor!

Rossi, kan passa på att tacka dig för tipset om hortogreen, satte 3 st pioner i går smile.gif
Rossi
CITAT (wolkenkrabber @ 03-09-2005, 23:59)
Gulle e snälla människor!

Rossi, kan passa på att tacka dig för tipset om hortogreen, satte 3 st pioner i går smile.gif

Oj, vad kul! Vilka sorter blev det? Hoppas att du fick fina plantor!

Lycka till!
*Felix matte*
CITAT (Rossi @ 03-09-2005, 23:54)
Håller med dig Felix matte. Men man får försöka att svälta dem som vill bråka.

Men visst håller du väl med om att det blir allt mindre lockande att logga in här när man läser "bråktrådarna"
Så är det iaf för min del sad.gif
Hur mycket man än försöker intala sig att "detta är ju bara ett forum" varför då bry sig om vad den o den säger.. så känner iaf jag att jag tar åt mig.. även av kritik och "skit" som slängs också på andra forummedlemmar. sad.gif
Rossi
Jo, visst drar det ner stämningen. Man får försöka att skriva i lite trevliga trådar och skapa nya roliga trådar själv. Förhoppningsvis får man lite mer kontakt med vissa skribenter här och kan ha ett roligare utbyte med dem.

Vi måste kämpa på så att alla trevliga stannar kvar för visst är det här forumet väldigt trevligt, för det mesta? smile.gif
*Felix matte*
CITAT (Rossi @ 04-09-2005, 00:02)
Jo, visst drar det ner stämningen. Man får försöka att skriva i lite trevliga trådar och skapa nya roliga trådar själv. Förhoppningsvis får man lite mer kontakt med vissa skribenter här och kan ha ett roligare utbyte med dem.

Vi måste kämpa på så att alla trevliga stannar kvar för visst är det här forumet väldigt trevligt, för det mesta? smile.gif

Japp! wub.gif biggrin.gif
mulle
wub.gif
Som gräsänka och utpräglad nattuggla hoppas jag verkligen att forumet fortsätter i samma anda!
Dessutom har ju Ophelia erbjudit sig att moona alla troll och det måste vi väl stanna kvar för att se, eller hur!
Mulle
*Felix matte*
CITAT (mulle @ 04-09-2005, 00:11)
wub.gif
Som gräsänka och utpräglad nattuggla hoppas jag verkligen att forumet fortsätter i samma anda!
Dessutom har ju Ophelia erbjudit sig att moona alla troll och det måste vi väl stanna kvar för att se, eller hur!
Mulle

Appsolut! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
wolkenkrabber
kan väl ge mitt ända vettiga svar i denna tråd då. och det är att jag kommer ALLDRIG bli bortjagad härifrån och troll skityer jag fullständigt av, knappt att jag har märkt av dem kan väl tilläggas
pejori
CITAT (wolkenkrabber @ 04-09-2005, 00:14)
kan väl ge mitt ända vettiga svar i denna tråd då. och det är att jag kommer ALLDRIG bli bortjagad härifrån och troll skityer jag fullständigt av, knappt att jag har märkt av dem kan väl tilläggas

håller med om att du är ett troll!!!! biggrin.gif biggrin.gif
ett charmtroll laugh.gif laugh.gif
AnnammA
CITAT (Felix matte @ 04-09-2005, 00:13)
wub.gif
Mulle

Instämmer... laugh.gif laugh.gif laugh.gif

AnnA
amaira
Ja Charmtrollen är definitivt i majoritet här wub.gif wub.gif wub.gif
Vet flera som jag skulle kunna namnge utan att ens tänka efter!!
wub.gif
Dessutom, de flesta människor har sin egen charm, och det tycker jag är härligt!!

(är på ett strålande gott humör idag, vilket antagligen märks i mina inlägg sleep.gif )
Biggan_
CITAT (AnnammA @ 04-09-2005, 09:23)
wub.gif
Mulle

AnnA

Ophelias hot har visst fungerat! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Ophelia
CITAT (Birgitta P @ 04-09-2005, 10:01)
CITAT (AnnammA @ 04-09-2005, 09:23)
wub.gif
Mulle

AnnA

Ophelias hot har visst fungerat! laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Givetvis.....jag kan ju hota lite mer med att göra fula miner oxå. DET kommer säkert att skrämma vett och sans ur människor biggrin.gif biggrin.gif
Inga från Närke
Trollen har ju lyckats för det har ju skapats minst 3-4 trådar om troll. Där det gnälls och spekuleras i vem det är m.m. så alla nästan till slut tror att alla är troll.
Ge sjutton i att svara och mata om ni misstänker att någon är ett troll
så slutar de väl någon gång tycker jag.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon