Full version: Bråka
zaaritha
Jag vill absolut inte bråka! Men fakta är ; jag kommer inte in på en del ämnen!
Ni tycker jag är grinig, o s v.--men jag säjer ju bara som det är.
Reserv
Vilka avdelningar kommer du inte in på då?
Fenja
Det är bra Zaaritha säg som det är och maila till Ingemar om problemet! Men du kanske inte behöver säga det hela tiden i alla trådar och som nu starta en ny tråd om det?
Mvh
Fenja
Rossi
Det låter lite märkligt. Jag hade mailat till Ingemar eller Göran så att de får titta på det. Du kanske har blivit spärrad från vissa forum av misstag. (Går det att bli "delspärrad"?!
zaaritha
Det är flera! Ingemar säjer att jag fått en bugg--vad nu det är?
Fenja
En bugg är ett uttryck för något som inte funkar som det ska... enkelt uttryckt.
Mvh
Fenja
zaaritha
Okej--jag drar mej ur alltihop!
Ha det bra!
M-B
wolkenkrabber
inte höver du gå, det är inte du som är buggen, det är ditt konto som isåfall har fått en bugg och jag lår vad om att dem jobbar på att fixa den även om det tar tid, de har säkert mer jobb än bara detta forumet, sen måste det felsökas med det ena och det andra
zaaritha
Jag ber dej om ursäkt om jag vart otrevlig, det var inte meningen!
Förlåt!
Berith
CITAT (wolkenkrabber @ 04-09-2005, 00:17)
inte höver du gå, det är inte du som är buggen, det är  ditt konto som isåfall har fått en bugg och jag lår vad om att dem jobbar på att fixa den även om det tar tid, de har säkert mer jobb än bara detta forumet, sen måste det felsökas med det ena och det andra

Jag trodde att det där gällde alla. I alla fall är det så för mej också - om jag klickar på sista skrivna inlägget i varje tråd hamnar jag i Clivia-tråden - men om jag går in på varje avdelning för sej och klickar på i början på tråden så "slipper" man läsa om Clivian hela tiden. wink.gif

Och som nån sa... det har ju varit så i flera veckor nu, och också påpekats flera gånger. Synd om Ingemar blir bombarderad med PM om just det här... unsure.gif
AnitaO
Har du provat att ta bort dina cookies?
wolkenkrabber
jo, buggen gäller nog alla. Så det är nått i forumets kodning som är trasigt skulle jag tro.
Ingemar
CITAT (Berith @ 04-09-2005, 07:58)
CITAT (wolkenkrabber @ 04-09-2005, 00:17)
inte höver du gå, det är inte du som är buggen, det är  ditt konto som isåfall har fått en bugg och jag lår vad om att dem jobbar på att fixa den även om det tar tid, de har säkert mer jobb än bara detta forumet, sen måste det felsökas med det ena och det andra

Jag trodde att det där gällde alla. I alla fall är det så för mej också - om jag klickar på sista skrivna inlägget i varje tråd hamnar jag i Clivia-tråden - men om jag går in på varje avdelning för sej och klickar på i början på tråden så "slipper" man läsa om Clivian hela tiden. wink.gif

Och som nån sa... det har ju varit så i flera veckor nu, och också påpekats flera gånger. Synd om Ingemar blir bombarderad med PM om just det här... unsure.gif

Det gäller alla, det är en bugg som inte visat sig förrän nu, förmodligen pga. av mängden inlägg. Jag har hittat buggen men den är ganska knepig att fixa till och ska jag göra det måste jag stänga ner forumet ett tag och det vill jag helst slippa.

Så istället kommer vi att uppdatera hela forumet, göra om en del funktioner helt, lägga till lite nya grejor och förbättra en del gamla. Jag arbetar på det praktiskt taget dygnet runt nu.
råse-marie
ta det lugnt ... jobba inte ihjäl dig.
Visst kan vi klara oss ett tag utan den funktionen
Det är ju ett så bra forum wub.gif
Sylvia
CITAT (zaaritha @ 04-09-2005, 00:03)
Jag vill absolut inte bråka! Men fakta är ; jag kommer inte in på en del ämnen!
Ni tycker jag är grinig, o s v.--men jag  säjer ju bara som det är.

Ja, vi har en bugg på serven, som gör att det inte går att komma in på vissa ställen. Ingemar jobbar med det och jag hoppas det är kalrt nu snart.
Berith
CITAT (Ingemar @ 04-09-2005, 08:29)
Det gäller alla, det är en bugg som inte visat sig förrän nu, förmodligen pga. av mängden inlägg. Jag har hittat buggen men den är ganska knepig att fixa till och ska jag göra det måste jag stänga ner forumet ett tag och det vill jag helst slippa.

Så istället kommer vi att uppdatera hela forumet, göra om en del funktioner helt, lägga till lite nya grejor och förbättra en del gamla.  Jag arbetar på det praktiskt taget dygnet runt nu.

Det blir säkert sååå bra så! biggrin.gif wub.gif
Ophelia
Förmodligen inte alls lika stora buggar som i Win 98 när det lanserades laugh.gif

Fast man börjar kunna det där med cliviaodling laugh.gif laugh.gif
AnitaO
CITAT (Ophelia @ 04-09-2005, 10:42)
Förmodligen inte alls lika stora buggar som i Win 98 när det lanserades laugh.gif

Fast man börjar kunna det där med cliviaodling laugh.gif laugh.gif

Jovars laugh.gif
Ämnet har 2413 visningar tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon