CITAT (Berith @ 04-09-2005, 07:58)
CITAT (wolkenkrabber @ 04-09-2005, 00:17)
inte höver du gå, det är inte du som är buggen, det är ditt konto som isåfall har fått en bugg och jag lår vad om att dem jobbar på att fixa den även om det tar tid, de har säkert mer jobb än bara detta forumet, sen måste det felsökas med det ena och det andra
Jag trodde att det där gällde alla. I alla fall är det så för mej också - om jag klickar på
sista skrivna inlägget i varje tråd hamnar jag i Clivia-tråden - men om jag går in på varje avdelning för sej och klickar på

i början på tråden så "slipper" man läsa om Clivian hela tiden.
Och som nån sa... det har ju varit så i flera veckor nu, och också påpekats flera gånger. Synd om Ingemar blir bombarderad med PM om just det här...

Det gäller alla, det är en bugg som inte visat sig förrän nu, förmodligen pga. av mängden inlägg. Jag har hittat buggen men den är ganska knepig att fixa till och ska jag göra det måste jag stänga ner forumet ett tag och det vill jag helst slippa.
Så istället kommer vi att uppdatera hela forumet, göra om en del funktioner helt, lägga till lite nya grejor och förbättra en del gamla. Jag arbetar på det praktiskt taget dygnet runt nu.