Full version: IQ-befriad-
Gillan
laugh.gif laugh.gif

Nejdå, inte alls.Men det har slagit mig
- Att om ett år eller så, så kanske till och med
jag har lärt mig hur den här "mackapären" jag sitter
vid fungerar.
Det jag kan, det kan jag, och en del saker väldigt bra
också.En del saker kan det ibland va lite sämre
med.Det tar alltså lite längre tid innan kronan
trillar ner så att säga wub.gif laugh.gif
Men tid är inte nåt jag lider brist på smile.gif
Innan året är slut ska jag i alla fall ha ett album
så att jag också kan visa allt mitt vackra.

Evgeni wub.gif
AnnammA
...och jag har skaffat mig en digitalkamera....För jag jobbar på det, vet bara inte riktigt vilken jag skall köpa...

AnnA
Ophelia
Evgeni

Jag har haft dator i en del år och det är som så att man lär sig ALDRIG hur maskinen tänker. Rätt som det är så är så totalvägrar den att koppla upp sig. Ringer man då till support (som har en perfekt uppkoppling) så ligger felet hos dig (mycket drygt oc h paniken kommer). Sedan är det babbel om närverkskort hit och brandväggar dit. Hjärnan har då slutat fungera. Därefter så kan supporten inte göra något.
Det är då fördelarna med att vara hjärndöd kommer in. Man sätter igång och letar efter något i burken som kan heta något med nätverkskort, pillar lite, kopplar om och VIPS fungerar dyngan igen. Hur kom det sig?? Ja svaret på universums mysterier är lättare att besvara men det är ju skitsamma för grejen fungerar biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

DU kommer helt klart ha ett album INNAN året är slut. Här på forumet finns inte bara blomgalningar utan även ett och annat datorsnille smile.gif smile.gif

Lycka till! wub.gif
Gillan
CITAT (Ophelia @ 04-09-2005, 11:07)
Evgeni

Jag har haft dator i en del år och det är som så att man lär sig ALDRIG hur maskinen tänker. Rätt som det är så är så totalvägrar den att koppla upp sig. Ringer man då till support (som har en perfekt uppkoppling) så ligger felet hos dig (mycket drygt oc h paniken kommer). Sedan är det babbel om närverkskort hit och brandväggar dit. Hjärnan har då slutat fungera. Därefter så kan supporten inte göra något.
Det är då fördelarna med att vara hjärndöd kommer in. Man sätter igång och letar efter något i burken som kan heta något med nätverkskort, pillar lite, kopplar om och VIPS fungerar dyngan igen. Hur kom det sig?? Ja svaret på universums mysterier är lättare att besvara men det är ju skitsamma för grejen fungerar biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

DU kommer helt klart ha ett album INNAN året är slut. Här på forumet finns inte bara blomgalningar utan även ett och annat datorsnille smile.gif smile.gif

Lycka till! wub.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Ja, du skulle bara höra hur jag skrattar mig själv
ur stolen.Jag förstår precis vad du menar.
Tack snälla du för uppmuntran wub.gif
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Biggan_
Evgeni

Lycka till! wub.gif

Det där känner jag igen laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Det brukar hjälpa om man svär högt när man pillar laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Ophelia
CITAT (Birgitta P @ 04-09-2005, 11:42)
Evgeni

Det är då fördelarna med att vara hjärndöd kommer in. Man sätter igång och letar efter något i burken som kan heta något med nätverkskort, pillar lite, kopplar om och VIPS fungerar dyngan igen. Hur kom det sig?? Ja svaret på universums mysterier är lättare att besvara men det är ju skitsamma för grejen fungerar  :D  :D  :D

DU kommer helt klart ha ett album INNAN året är slut. Här på forumet finns inte bara blomgalningar utan även ett och annat datorsnille  :)  :)

Lycka till!  :wub:

Det där känner jag igen laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Det brukar hjälpa om man svär högt när man pillar laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Ja svära högt ingår lixom i pillande och grejandet, annars är risken stor att det inte fungerar biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif
Gillan
Så tycker jag det är med mycket här i livet.
Bara man svär tillräckligt högt- så
plötsligt funkar det ohmy.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon