Gillan
av oss som inte förstår varför krig existerar wink.gif ohmy.gif ohmy.gif blink.gif
Biggan_
Jag tycker inte det är konstigt att det finns krig. Om inte vi på forumet kan hålla sams, hur skall man då kunna begära att hela världen var sams? sad.gif
Makt, pengar och religion är väl anledningen till de flesta krig sad.gif
Gillan
CITAT (Birgitta P @ 04-09-2005, 16:53)
Jag tycker inte det är konstigt att det finns krig. Om inte vi på forumet kan hålla sams, hur skall man då kunna begära att hela världen var sams?  :(
Makt, pengar och religion är väl anledningen till de flesta krig  :(

För det första,- Det var för att stötta dig som jag skrev det jag gjorde!
Och det var ungefär det jag menade;- Att om man inte ens kan hålla sams på ett forum i Sverige? ;- Hur ska man då kunna hålla sams i Världen?

Kanske är jag naiv, men det är i alla fall så jag tänker wub.gif

Förlåt! Nu var jag fel ute igen.;- Förstår inte varför jag måste blanda ihop era namn.
Men det spelar ingen större rol. jag håller med om vad du säger
i alla fall wub.gif smile.gif
Biggan_
CITAT (Evgeni @ 04-09-2005, 16:58)
CITAT (Birgitta P @ 04-09-2005, 16:53)
Jag tycker inte det är konstigt att det finns krig. Om inte vi på forumet kan hålla sams, hur skall man då kunna begära att hela världen var sams?  sad.gif
Makt, pengar och religion är väl anledningen till de flesta krig  sad.gif

För det första,- Det var för att stötta dig som jag skrev det jag gjorde!
Och det var ungefär det jag menade;- Att om man inte ens kan hålla sams på ett forum i Sverige? ;- Hur ska man då kunna hålla sams i Världen?

Kanske är jag naiv, men det är i alla fall så jag tänker wub.gif

Förlåt! Nu var jag fel ute igen.;- Förstår inte varför jag måste blanda ihop era namn.
Men det spelar ingen större rol. jag håller med om vad du säger
i alla fall wub.gif smile.gif

Jag började undra vad jag hade hittat på eftersom jag behövde stöttas laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Gillan
Sorry! Det var ju Bettson som jag tyckte synd
om.;- som kämpar och kämpar för att få lite frid här wub.gif
silos
Jag förstår mer än väl varför det finns krig i världen;jag behöver bara kolla inom mig själv:hur jag reagerar vid händelse utanför mig själv och hur jag då VÄLJER att agera!
Sulawesii
Människa är en ofta inte allt för trevlig varelse..... nu menar jag i ett större perspektiv än odla.
Nån som sett serien som gått på UR om företag? Hemskt....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon