kamelian
Hej!
jag vill ha hjälp av er som kan lite om datorer för jag blir snart galen av alla vita rutor som dyker upp i bilden det står( Sidan kan inte visas kontrollera vebbläsar inställningar ) undrar vad som hänt och vad jag kan göra åt det men det går att se sidorna iaf
jag kan inte så mycket om datorer men får jag vägledning kanske jag kan fixa till det själv blink.gif blink.gif smile.gif
Fialotta
CITAT (kamelian @ 04-09-2005, 20:42)
Hej!
jag vill ha hjälp av er som kan lite om datorer för jag blir snart galen av alla vita rutor som dyker upp i bilden det står( Sidan kan inte visas kontrollera vebbläsar inställningar ) undrar vad som hänt och vad jag kan göra åt det men det går att se sidorna iaf
jag kan inte så mycket om datorer men får jag vägledning kanske jag kan fixa till det själv blink.gif blink.gif smile.gif

Låter som du fått en bugg eller nåt...har du brandvägg o virusskydd tro unsure.gif
kamelian
CITAT (maudan @ 04-09-2005, 20:46)
Hej!
jag vill ha hjälp av er som kan lite om datorer för jag blir snart galen av alla vita rutor som dyker upp i bilden det står( Sidan kan inte visas kontrollera vebbläsar inställningar )    undrar vad som hänt och vad jag kan göra åt det men det går att se sidorna iaf
jag kan inte så mycket om datorer men får jag vägledning kanske jag kan fixa till det själv blink.gif  :blink:  :)

Låter som du fått en bugg eller nåt...har du brandvägg o virusskydd tro unsure.gif

Hej!
Ja det finns brandvägg tror jag, när jag tecknade mig för internetuppkoppling via Geabs bredband fick jag det med plus att jag har Norton virusprogram aktiverat blink.gif
*Felix matte*
CITAT (kamelian @ 04-09-2005, 20:57)
Hej!
jag vill ha hjälp av er som kan lite om datorer för jag blir snart galen av alla vita rutor som dyker upp i bilden det står( Sidan kan inte visas kontrollera vebbläsar inställningar )    undrar vad som hänt och vad jag kan göra åt det men det går att se sidorna iaf
jag kan inte så mycket om datorer men får jag vägledning kanske jag kan fixa till det själv blink.gif  blink.gif  smile.gif

Hej!
Ja det finns brandvägg tror jag, när jag tecknade mig för internetuppkoppling via Geabs bredband fick jag det med plus att jag har Norton virusprogram aktiverat blink.gif

Du har nog gjort en inställning i datorn där man kan välja "Visa inte bilder"... tror det hette så.
Finns säkert någon som kan lotsa dig rätt för att ändra inställningen. det har varit uppe i diskussion några ggr.
*Felix matte*
Eller om det bara är här på Odla.nu som du inte ser bilderna.. då kan det vara så att du får gå in på Din kontrollpanel och där välja Foruminställningar där hittar du Vill du se bilder i inläggen, smilies och bifogade bilder? Välj Ja

Lycka till! wub.gif
kamelian
CITAT (Felix matte @ 04-09-2005, 21:27)
Eller om det bara är här på Odla.nu som du inte ser bilderna.. då kan det vara så att du får gå in på Din kontrollpanel och där välja Foruminställningar där hittar du Vill du se bilder i inläggen, smilies och bifogade bilder? Välj Ja

Lycka till! wub.gif

Hej!
Det är på alla sidor jag tittar på som det står i ett vitt fält ( sidan kan inte visas kontrollera intställningar och något med då vebbläsar inställningar)
här på Odla.nu funkar allt bra rolleyes.gif rolleyes.gif
Fialotta
CITAT (kamelian @ 04-09-2005, 20:57)
Hej!
jag kan inte så mycket om datorer men får jag vägledning kanske jag kan fixa till det själv blink.gif  blink.gif  smile.gif

Hej!

Kolla upp om du verkligen har en brandvägg, litar inte på dom som följer med vissa bredband för om du bara har antivirusprogram så åker man på en bugg rätt va det är...tror fortfarande att det är de du har...jag fick så på min gamla dator...dessutom prova först med att ta bort cokies inte bara här utan i datorn...gå in på verktyg och sedan internet altenativ...där har du de...hoppas det bara är ett sånt fel smile.gif
kristerh
CITAT (maudan @ 04-09-2005, 22:01)
Kolla upp om du verkligen har en brandvägg, litar inte på dom som följer med vissa bredband för om du bara har antivirusprogram så åker man på en bugg rätt va det är

om hon har Norton antivirusprogram har hon oxså en brandvägg.
krister
Fialotta
CITAT (kristerh @ 05-09-2005, 09:57)
CITAT (maudan @ 04-09-2005, 22:01)
Kolla upp om du verkligen har en brandvägg, litar inte på dom som följer med vissa bredband för om du bara har antivirusprogram så åker man på en bugg rätt va det är

om hon har Norton antivirusprogram har hon oxså en brandvägg.
krister

Inte säkert Krister...jag hade Norton förut och upp täckte att det inte va brandvägg i just den...men jag vet inte...det måste hon kolla själv ju unsure.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon