|
Djuren ska inte lida för våran egen vining, djuren och naturen var här före oss, men vi kom in och förstör en massa, jorden är på väg att gå under. Varför gör vi så att vi själva går under? istället inte hjälper varandra? och lever sida vid sida, och gör så att jorden växer, utan att förstöra en massa, ta bort farliga bilar (och sätt dir häst och vagn, cykel, eller benna eller nåt liknande), medel och en massa, vi får komma fram bättre lösningar, innan det är försent! Vi får INTE vara själviska, vi levar alla på en ända jordklot (och den är juh inte stor), som vi har satt dit gränser till olika platser, såre vart länder, Varför? Vi är alla människor på en planet, som krigar och slåss, för vilket syfte? det bara förstörs och förstörs, och allt handlar bara onödigt mycket om pengar, varför ska allt vara dyrt? och allt handla om pengar? Nej, nu fåre faktiskt vara NOG! Vi lever bara på en planet, och det vill jag att vi ska fortsätta med, utan att utrota, djuren, naturen, och oss själva.
Gossen Ruda
05-09-2005, 17:21
Och min och många andras åsikt är att du borde skriva såna här inlägg i avdelningen Småprat. Denna avdelning är till för "Bilder på allt från solnedgångar till insekter". Det går att läsa innantill.
CITAT (Gossen Ruda @ 05-09-2005, 18:21) Och min och många andras åsikt är att du borde skriva såna här inlägg i avdelningen Småprat. Denna avdelning är till för "Bilder på allt från solnedgångar till insekter". Det går att läsa innantill. Men mitt inlägg handlade om DJUR & natur. Och detta forum handlar om DJUR & natur. annars borde man ändra title på forumet.
T.o.m "småprat inte trädgårdsrelaterat", jag tror ingen skulle bli lycklig om det startades ett tjafs i trädgårdssmåprat heller.
Det står som underrubrik "allt från sonledgångar till insekter"
CITAT (Reserv @ 05-09-2005, 18:25) T.o.m "småprat inte trädgårdsrelaterat", jag tror ingen skulle bli lycklig om det startades ett tjafs i trädgårdssmåprat heller.
Det står som underrubrik "allt från sonledgångar till insekter" Och jag är inte ute efter o tjafsa heller. Bara för jag vill skriva min åsikt och prata om djur. är det då om att tjafsa? Fattar inte varför alla ska hoppa på mig! Då detta forum heter DJUR & natur Varför göra en sån stor grej utav det hellla? Men då borde det välla stå insekter & natur, och inte djur & natur.
Jag har ingen avsikt att fortsätta en diskussion här i den här avdelningen, och jag har inte klagat på dig, men det jag sa att det inte är många som delar din åsikt och då kan det lätt bli en massa tjafs. Flytta gärna tråden vidare till "småprat-icke trädgårdsrelaterat" så får du nog gehör för ditt inlägg, både possitiva och negativa.
det är inte den djurdiskusionen som avses i denna avdelningen. visst du har en åsikt om djur, men vem vill diskutera om att återgå till artonhundratalet? dina fundamentalistiska åsikter hör inte hemma här, utan i småprat. det är heller inte tillåtet att "annonsera " ut smådjur på odla över huvud taget
CITAT (Reserv @ 05-09-2005, 18:34) Jag har ingen avsikt att fortsätta en diskussion här i den här avdelningen, och jag har inte klagat på dig, men det jag sa att det inte är många som delar din åsikt och då kan det lätt bli en massa tjafs. Flytta gärna tråden vidare till "småprat-icke trädgårdsrelaterat" så får du nog gehör för ditt inlägg, både possitiva och negativa. Då tycker jag även att ni kan byta namn på denna forum! Djur = alla djur, även insekter , Natur = natur och skog Alltså... byt till Insekter OCH natur... Men ni gör en sån jäla stor grej vad man än skriver! Jag är på jävligt dåligt humör idag, så ge upp nu innan jag säger nåt som ingen vill höra.
CITAT (pejori @ 05-09-2005, 18:37) det är inte den djurdiskusionen som avses i denna avdelningen. visst du har en åsikt om djur, men vem vill diskutera om att återgå till artonhundratalet? dina fundamentalistiska åsikter hör inte hemma här, utan i småprat. det är heller inte tillåtet att "annonsera " ut smådjur på odla över huvud taget  men jag annonserade juh inte i mitt inlägg... herre gud!
du anonserar i din signatur, samt att du startade en tråd om en katt du ville bli av med
CITAT (pejori @ 05-09-2005, 18:42) du anonserar i din signatur, samt att du startade en tråd om en katt du ville bli av med  jaha. polisanmäl mig då! whatever. jorden går juh lixom inte under. Och det är i min signatur JA, där jag ändast ville visa att vi finns... Och jag ville inte bli av me nån katt...
Gossen Ruda
05-09-2005, 18:15
Som underrubrik står det "BILDER på allt från solnedgångar till insekter". Jag har betonat det viktigaste med versaler. Hoppas du vet vad en bild är. Här var det meningen att det skulle visas bilder på allt utanför trädgården. Inte nonsenstjafs.
CITAT (Azeman @ 05-09-2005, 17:56) Djuren ska inte lida för våran egen vining, djuren och naturen var här före oss, men vi kom in och förstör en massa, jorden är på väg att gå under. Varför gör vi så att vi själva går under? istället inte hjälper varandra? och lever sida vid sida, och gör så att jorden växer, utan att förstöra en massa, ta bort farliga bilar (och sätt dir häst och vagn, cykel, eller benna eller nåt liknande), medel och en massa, vi får komma fram bättre lösningar, innan det är försent! Vi får INTE vara själviska, vi levar alla på en ända jordklot (och den är juh inte stor), som vi har satt dit gränser till olika platser, såre vart länder, Varför? Vi är alla människor på en planet, som krigar och slåss, för vilket syfte? det bara förstörs och förstörs, och allt handlar bara onödigt mycket om pengar, varför ska allt vara dyrt? och allt handla om pengar? Nej, nu fåre faktiskt vara NOG! Vi lever bara på en planet, och det vill jag att vi ska fortsätta med, utan att utrota, djuren, naturen, och oss själva. För att ändra världen måste man börja med sig själv! Härinne är det ljuvliga bilder på underbara djur och ljuvlig natur Det goda och vackra i världen ÖKAR när vi människor lär oss att se allt det underbara som finns och diskussioner kan ju hållas på Småprat;det tycker jag med!
balkongodlare
10-09-2005, 23:12
Tycker du har lite svårt att bestämma dig! I dit första inlägg pratar du om jorden håller på att gå under, och nu i ditt senaste så säger du "jorden går juh lixom inte under"! blir liksom lite ...  ...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|