Full version: Grrrr..
Fröis
Tänkte pigga upp mig och hitta på nåt roligt nu när man ändå är hemma och är sjuk. Tog då lite bilder för att uppdatera fotoalbumet . Men då vill inte det funka.. har rätt usb-sladd (tror jag iaf, vi har lite sladdar här hemma) Har satt i rätt usb-port.. men nä den vill inte. Vill inte behöva ringa min kille heller . Jag har ju klarat detta förut. mad.gif
stennie
Prova att starta om datorn...kan vara att det har hakat upp sig om man kör många olika USB enheter...det hjälper oftast med en omstart... smile.gif
Fröis
tack ska prova.. ja, det måste va rätt sladd för kameran håller på att få kontakt med datorn.
Fröis
näpp, verkar inte va det heller. ger upp snart.
Fröis
konstigt.. funkade när jag satte i usb-sladden bak i datorn. det finns uttag både fram och på skärmen, men de gick inte.

Gossen Ruda
Inget konstigt alls, det kallas för den digitala tombolan. Försök inte förstå, var bara glad att det funkade. biggrin.gif

Höstanemon, va! Överlever aldrig hos mig, hinner nätt och jämt att börja blomma innan frosten kommer.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon