silos
.
HippieSpellan
oj vad imponerad jag är av dig, tror inte jag skulle kunnat möta den som skrivit så om mig om jag hade fel..
Magdis
Modigt gjort Silos! Alltid bättre att reda ut såna där saker istället för att gå och må dåligt. Killen lärde sig nog något värdefullt han också. *kram*
Boxer
Underbart!!!

Vilka uppfriskande metoder och idéer du har *imponerad*

Skulle vara nyttigt för många att träffa dig i verkligheten och lära sig bli barn på nytt
Monica M zon 4
Snyggt gjort! Bäst att reda upp såna tråkigheter direkt. Å det var ju tur att han och du kunde skratta åt det. laugh.gif
Biggan_
Silos du är en Solis laugh.gif
lilla mamma
Bäst hitintills
silos
Vet ni vad:just härinne på Småpratet som jag har lärt MYCKET om tålamod och förståelse för mina medmänniskor och det faktiskt genom somligas elaka påhopp(utan att nu röra i DEN skiten) smile.gif
Hi hi;jag börjat få en förmåga att se bakom människornas masker:nu när mina egna masker håller på att falla och det är såååå spännande!!!

Och vet ni vad:varje gång som jag kännt mig påhoppad av andra så var det ju mig själv jag inte kunde se i deras ord men idag är detta lättare för mig smile.gif Så när jag blir förbannad på nån annan så är det mig själv jag är i själva verket förbannad på men kan inte just då se detta biggrin.gif

Så jag har inte längre lust att vara förbannad på mig själv;jag leker hellre och skrattar och är glad och lycklig och detta tycks smitta har jag märkt i mitt liv wub.gif smile.gif wub.gif
*Felix matte*
Va??? Skriver folk såna meddelanden... så hemskt mad.gif
Men du är ju helt fantastisk Kylliki.. du redde ut det till bägges fördel wub.gif

Killen kommer nog aldrig att göra om det.
ninnisky
.... jag vill också ha meddelanden i min tvättstuga biggrin.gif där ligger bara tvätt och den säger minsann ingenting mad.gif den är bara smutsig mad.gif
silos
CITAT (ninnisky @ 07-09-2005, 21:16)
.... jag vill också ha meddelanden i min tvättstuga biggrin.gif där ligger bara tvätt och den säger minsann ingenting mad.gif den är bara smutsig mad.gif

Jag funderar på att skriva ett medellande till nästa person som har tiden efter mig med en liten kaffekorg med bullar och kaffe och en önskan om en härlig dag smile.gif Vad tror ni om det?
Reserv
Tja, varför inte, det kanske är en singelman i rätt ålder rolleyes.gif wub.gif
silos
.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon