kicki3
Hej,

Här är en nykomling som virrat till det lite.

Under mina inlägg finns album-kamera-symbolen. När man trycker på den kommer Kickis album upp. Det är inte mitt album!

Troligtvis skrev jag namnet Kicki som användarnamn till mitt fotoalbum när jag registrerade mig. Men när jag försöker följa instruktionerna i hjälpen för att ändra så hittar jag jag inget fält: "Användarnamn i ditt fotoalbum" under profilinställningar.

Kicki3
Zarah P
CITAT (kicki3 @ 07-09-2005, 19:56)
Hej,

Under mina inlägg finns album-kamera-symbolen. När man trycker på den kommer Kickis album upp. Det är inte mitt album!

Troligtvis skrev jag namnet Kicki som användarnamn till mitt fotoalbum när jag registrerade mig. Men när jag försöker följa instruktionerna i hjälpen för att ändra så hittar jag jag inget fält: "Användarnamn i ditt fotoalbum" under profilinställningar.

Kicki3

I kontrollpanelen, och sedan under redigera profilinformation, på tredje raden under ditt födelsedatum, finns "användarnamn i album".
smile.gif

Lycka till!
Berith
CITAT (kicki3 @ 07-09-2005, 19:56)
Hej,

Tror inte det är du som virrat till det wink.gif har för mej att det här problemet har förekommit tidigare. Ropa på Ingemar, han fixar det mesta. smile.gif
kicki3
Tackar, tacker. Nu funkar det!

biggrin.gif

Fina bilder du hade föresten! Jag har också haft en Nordsvensk, men det var ett tag sedan nu.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon