Skulle hänga upp min hoya bella i fönstret och göra en egen ampel enligt beskrivning på en hemsida. Måste jag säga att jag fick dra fram dammsugaren och fick ont i armar och lite annat.
Jag är verkligen totalt misslyckad när det gäller sånt. ;/ Jag vet inte hur jag gjorde när jag gjorde för att knyta ihop repet men rätt blev det inte i alla fall. Sen över som grädde på moset så råkade jag välta omkull krukan med Bellorna i så nu får jag väl vänta ännu längre på blommor där.

Och när jag väl fått en fungerade "knytning" så skulle jag ju sätta upp hela allt i fönstret så trodde jag ju självklart, nej nu har jag haft tillräckligt med jobb nu ska detta gå lätt. Eller hur.

Jag har några fina men väldigt små hål i fönsterkarmen innan jag insåg att de t går inte att skruva in krokarna rakt under ifrån och utan att man skulle hänga dem ifrån uppifrån. (nu förstår ingen vad jag menar i alla fall.

Förstår inte att de inte sätter ut en beskrivning för såna som mig. *lol*
Så jag fick lite gipsdamm över mig och blommorna men det är väl bara vackert intalade jag mig själv. Och hoppades att ingen gick förbi utanför just då. Som tur var bara jag och maya hemma just då.

Så när jag äntligen fått upp allt, planterat Bellorna och allt såg okej ut där uppe var det bara att dra fram dammsugaren och ta bort allt innan sambon kom hem.
Men slutet gott och allting gott. Jag fick upp ampeln ala Linda och jag fick det lite renare här hemma. *S* Fast jag ska inte klaga allt för, har utökat min ännu lilla hoya samling med två stycken h. thomsonii och h. Calycina (troligen). Plus att jag väntar på 4-5 stycken till.

Så nu undrar jag väl mest om varje dag kommer att vara så här kul när man har hoyor?