Full version: Flytta runt?
Tatta
Vi ska ju bli husägare.
Runt detta hus finns det rabatter med en väldans massa växter, buskar & t.o.m.träd i.
Pga. fuktrisk att ha allt detta nära grunden måste vi nu gräva bort allting.
Eftersomd det börjar vara höst här så ser jag inte riktigt vad allt som står där är för nåt (om jag gör det annars är ju också en fråga wink.gif ).

Min tanke ärdå att nu tills våren kommer igen & jag kan börja fixa i trädgården på allvar ställa ner alltsammans i ett gammalt trädgårdsland som finns på gården.
Är det ok??

Funkar det att göra så?
Fenja
Ja, det funkar att göra så nu i höst med.
Mvh
Fenja
Tatta
CITAT (Fenja @ 08-09-2005, 21:38)
Ja, det funkar att göra så nu i höst med.
Mvh
Fenja

Tack Fenja!

Då ska snart börja grävas smile.gif
Ewa L
När jag övertog mitt hus för fem år sedan var det naturligtvis åtskilligt jag inte visste vad det var när jag hittade det.

Jag gjorde öht en typ kvadratmeter stor yta i trädgårdslandet som jag döpte till "Utifallatt". Där grävde jag ner det jag inte visste vad det var och om jag ville ha det eller ej. Åtskilligt har fått grävas upp och slängas, men också ett och annat litet fynd som sedan fått en bättre plats i trädgården.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon