Full version: Test på SVT
mulle
Pratiga Petra har testat detta
Mulle
Snöflinga
Pratiga Petra, fast tyckte att det inte stämde på alla punkter wub.gif
Pirum
Jag ska visst byta namn till Tänkande Tore.

Tänkande Tore/Tyra
Tankens kraft binder er samman. Ni resonerar och diskuterar er fram till olika lösningar. För er spelar det ingen roll hur lång tid det tar bara det blir en bra lösning, vilket det oftast blir.
Ni är båda lugna och eftertänksamma och ogillar spontana infall och överraskningar. Ert liv går sin gilla gång men har ni roligt tillsammans? Tänk efter vad ni gjorde när ni träffades. Är det något av det som ni vill ta upp igen? Varför inte utmana varandra på en dejt-duell där ni turas om att ordna en spännande träff för den andre. Ni kanske till och med överraskar er själva med att ha roligt.

Fördomsfullt att tro att man inte kan ha roligt bara för att man ogillar överraskningar, spontana tokigheter och spännande träffar tycker jag smile.gif
pejori
undrar varför jag blev pratiga petra....jag som är så tyst och stillsam biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif
Tesa
Pratiga Petra...och det mesta i den beskrivningen var ju precis tvärtemot det jag kryssat i...konstigt resultat tycker jag..
Monica M zon 4
Får väl byta mitt nicnamn till Drivande Doris! Stämmer faktiskt ganska bra på mig! smile.gif
Ewa L
En till som byter nick till Petra. tongue.gif
Reserv
Jag är "drivande Dennis" unsure.gif ...men..jag som är så försynt och tillbakadragen......det fattar jag inte alls wink.gif rolleyes.gif
Gillan
Ja, det är väl bara att bita i det sura äpplet
och byta till Petra då laugh.gif laugh.gif
Jag som också är så tyst och försynt wink.gif
Visst stämde det till viss del, men inte
på långa vägar fullt ut. wub.gif
Gillan
Undrar hur vi ska bära oss
nu då wink.gif . Jag menar, om vi helt
plötsligt heter Petra allihop ohmy.gif laugh.gif laugh.gif
Vem blir beskylld för vad tongue.gif
*Felix matte*
Jag vägrar byta namn tongue.gif
Petra wink.gif näää känns inte som jag skulle trivas med
och hur många skulle komma springandes om någon ropade Peeetra unsure.gif rolleyes.gif laugh.gif
Zazu
då får man väl byta namn till viktor då laugh.gif
Fialotta
Jaha...en till pratiga Petra laugh.gif
Malvia
Hoppsan!
Drivande Doris, det skulle jag inte gissa om mig själv.
Fast det klart, NÅGON måste ju ta besluten i familjen, och har nog lite kontrollbehov om jag får erkänna.
Biggan_
Tänkande Tyra, jaha ohmy.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon