|
Full version: Attan också!
med er idag.Håller på och packa för åka till Stockholm och göra stan osäker där Springer in här med jämna mellan rum för att se vad som är på gång Lite svårt att packa när man inte vet om det ska vara varm eller kallt. Ja,ja, nog om det .Ville bara säga HEJA;HEJA till Perjori, FElixmatte, anamma .reserven och alla andr ;- Fortsätt och ha lika kul hela helgen och bry er inte om ifall det skulle dyka upp nån....?
Ha en trevlig helg
Biggan_
09-09-2005, 11:36
Ha det trevligt i Stockholm Här dyker alltid upp nån
Fialotta
09-09-2005, 11:45
CITAT (Evgeni @ 09-09-2005, 12:33) med er idag.Håller på och packa för åka till Stockholm och göra stan osäker där Springer in här med jämna mellan rum för att se vad som är på gång Lite svårt att packa när man inte vet om det ska vara varm eller kallt. Ja,ja, nog om det .Ville bara säga HEJA;HEJA till Perjori, FElixmatte, anamma .reserven och alla andr ;- Fortsätt och ha lika kul hela helgen och bry er inte om ifall det skulle dyka upp nån....?  Du är välkommen till Sthlm...ska sätta ut varnings trianglar om att du är på gång
*Felix matte*
09-09-2005, 11:53
*Felix matte*
09-09-2005, 11:56
CITAT (maudan @ 09-09-2005, 12:45) CITAT (Evgeni @ 09-09-2005, 12:33) med er idag.Håller på och packa för åka till Stockholm och göra stan osäker där  :o Springer in här med jämna mellan rum för att se vad som är på gång Lite svårt att packa när man inte vet om det ska vara varm eller kallt. Ja,ja, nog om det .Ville bara säga HEJA;HEJA till Perjori, FElixmatte, anamma .reserven och alla andr ;- Fortsätt och ha lika kul hela helgen och bry er inte om ifall det skulle dyka upp nån....?  :lol: :lol: Du är välkommen till Sthlm...ska sätta ut varnings trianglar om att du är på gång  Maudan... har du kollat hennes resrutt så du vet var du ska ställa trianglarna
CITAT (Felix matte @ 09-09-2005, 12:53) Näe du, här ska det åkas tåg.Tänker inte röra en lem mer än nödvändigt. Ja, förutom att slå klackarna i taket nånstans då
Fialotta
09-09-2005, 12:02
CITAT (Felix matte @ 09-09-2005, 12:56) CITAT (maudan @ 09-09-2005, 12:45) CITAT (Evgeni @ 09-09-2005, 12:33) med er idag.Håller på och packa för åka till Stockholm och göra stan osäker där Springer in här med jämna mellan rum för att se vad som är på gång Lite svårt att packa när man inte vet om det ska vara varm eller kallt. Ja,ja, nog om det .Ville bara säga HEJA;HEJA till Perjori, FElixmatte, anamma .reserven och alla andr ;- Fortsätt och ha lika kul hela helgen och bry er inte om ifall det skulle dyka upp nån....?  Du är välkommen till Sthlm...ska sätta ut varnings trianglar om att du är på gång  Maudan... har du kollat hennes resrutt så du vet var du ska ställa trianglarna  Fick en hint nu om att hon kommer via centralen och sen är det bara att snitsla till Stureplan för det är väl dit hon ska...där Spy Bar ligger
*Felix matte*
09-09-2005, 12:03
CITAT (Evgeni @ 09-09-2005, 12:57) Tänker inte röra en lem mer än nödvändigt. : då får vi hoppas att du inte är en MAN!!!!!
CITAT (Evgeni @ 09-09-2005, 12:33) med er idag.Håller på och packa för åka till Stockholm och göra stan osäker där Springer in här med jämna mellan rum för att se vad som är på gång Lite svårt att packa när man inte vet om det ska vara varm eller kallt. Ja,ja, nog om det .Ville bara säga HEJA;HEJA till Perjori, FElixmatte, anamma .reserven och alla andr ;- Fortsätt och ha lika kul hela helgen och bry er inte om ifall det skulle dyka upp nån....?  Välkommen ner till storstan!!
Har juh egentligen inte heller tid med er, jag ska packa ihop några ungdomar och åka på överlevnadshelg i skogen (får se om jag överlever det  ) Sånt man får ta när det är jourhelg
CITAT (pejori @ 09-09-2005, 13:51) Hmm, iskogen!  Retas lagom du, nu kommer jag bättre förstå ungdomarna och deras abstinensbesvär
Nu har jag i alla fall packat färdigt, tror jag  Blir ju lite nervös när jag tänker på alla snitzlade gator och så där Tror jag tar bakgatorna till hotellet Om jag får med mig min man  vill säga Vad jag vet så har i alla fall han en lem  Nu har vi en timme på oss att bara vara i väntan på sonhustrun som ska köra oss till station. Förresten, vart i herrans namn tror ni att vi bor.Långt bort i Ulan Bathi eller
Ja nu får du mycket mangelarbete i helgen Pejori om Reserv också ska vara borta!
Pejori kan nog mangla lite för mig också, du får väl använda min användare så blir det kanske inte så ensamt  Fast det vet juh inte dom andra att vi gör ändå, så om Pejori också är borta i helgen......då vet ni. Så håll utkik efter alla som saknas i helgen, dom är jag
CITAT (Reserv @ 09-09-2005, 13:58) Pejori kan nog mangla lite för mig också, du får väl använda min användare så blir det kanske inte så ensamt  Fast det vet juh inte dom andra att vi gör ändå, så om Pejori också är borta i helgen......då vet ni. Så håll utkik efter alla som saknas i helgen, dom är jag  Alltså är du och jag samma person!
CITAT (pejori @ 09-09-2005, 13:56) DET har jag inte menat Det var ju mina lemmar jag pratade om Och jag har ju ialla fall bara fyra
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-09-2005, 13:59) CITAT (Reserv @ 09-09-2005, 13:58) Pejori kan nog mangla lite för mig också, du får väl använda min användare så blir det kanske inte så ensamt  Fast det vet juh inte dom andra att vi gör ändå, så om Pejori också är borta i helgen......då vet ni. Så håll utkik efter alla som saknas i helgen, dom är jag  Alltså är du och jag samma person!  Det har jag inget emot
CITAT (Evgeni @ 09-09-2005, 14:00) CITAT (pejori @ 09-09-2005, 13:56) å den tänker du inte röra???  :rolleyes: :rolleyes: :lol: jag får ha storbyk aldeles själv  :lol: DET har jag inte menat Det var ju mina lemmar jag pratade om Och jag har ju ialla fall bara fyra  tur att jag har tre datorer så jag kan logga in med alla mina användarnamn
CITAT (Reserv @ 09-09-2005, 14:02) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-09-2005, 13:59) CITAT (Reserv @ 09-09-2005, 13:58) Pejori kan nog mangla lite för mig också, du får väl använda min användare så blir det kanske inte så ensamt  Fast det vet juh inte dom andra att vi gör ändå, så om Pejori också är borta i helgen......då vet ni. Så håll utkik efter alla som saknas i helgen, dom är jag  Alltså är du och jag samma person!  Det har jag inget emot  Inte jag heller! Men snacka om två motsatta alias, fyrtornet och släpvagnen!
Hmmm, undrar jag om Evegeni plötsligt har blivit alias...alias...osv Himla smart infall Får väl läsa fortsättningen när jag kommer hem antar jag
japp...det får du...glöm inte att läsa vad du skrev i helgen
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-09-2005, 14:05) CITAT (Reserv @ 09-09-2005, 14:02) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-09-2005, 13:59) CITAT (Reserv @ 09-09-2005, 13:58) Pejori kan nog mangla lite för mig också, du får väl använda min användare så blir det kanske inte så ensamt  Fast det vet juh inte dom andra att vi gör ändå, så om Pejori också är borta i helgen......då vet ni. Så håll utkik efter alla som saknas i helgen, dom är jag  Alltså är du och jag samma person!  Det har jag inget emot  Inte jag heller! Men snacka om två motsatta alias, fyrtornet och släpvagnen!  Du får juh helt klart rum i mig i alla fall
CITAT (pejori @ 09-09-2005, 14:13) japp...det får du...glöm inte att läsa vad du skrev i helgen  Ha det bra allihopa /Evgeni
CITAT (Evgeni @ 09-09-2005, 14:16) CITAT (pejori @ 09-09-2005, 14:13) japp...det får du...glöm inte att läsa vad du skrev i helgen  :rolleyes: Ha det bra allihopa /Evgeni Var rädd om dig/mig nu i stora staden
CITAT (Reserv @ 09-09-2005, 14:15) Alltså är du och jag samma person!  Det har jag inget emot  Inte jag heller! Men snacka om två motsatta alias, fyrtornet och släpvagnen!  Du får juh helt klart rum i mig i alla fall  Nu tänkte jag skriva nåt snuskigt men det kanske är bäst att låta bli!
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-09-2005, 14:18) CITAT (Reserv @ 09-09-2005, 14:15) Alltså är du och jag samma person!  Det har jag inget emot  Inte jag heller! Men snacka om två motsatta alias, fyrtornet och släpvagnen!  Du får juh helt klart rum i mig i alla fall  Nu tänkte jag skriva nåt snuskigt men det kanske är bäst att låta bli!  Fegis
Nu gott folk så stängs datorn av för helgen, ni ska ha en mycket trevlig och framförallt skojfrisk helg och glöm nu inte manglarna. Kram på er alla flickor!
Ja nu drar jag också! Trevlig helg!
Zarah P
09-09-2005, 14:06
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-09-2005, 14:18) CITAT (Reserv @ 09-09-2005, 14:15) Alltså är du och jag samma person!  Det har jag inget emot  Inte jag heller! Men snacka om två motsatta alias, fyrtornet och släpvagnen!  Du får juh helt klart rum i mig i alla fall  Nu tänkte jag skriva nåt snuskigt men det kanske är bäst att låta bli!  *fnittrar*
Ha det så trevligt ni alla som skall resa bort över helgen Själv ska jag nog mest lata mej hemma i soffan... det ska bli sååå skönt!
Men om både Reserv och Evgeni ska vara borta i helgen .... Hmmm ... Då måste ju dom vara samma person Eller är det så att Evgeni egentligen är Anitra Steen?
I`m back.och har jättemycket at förtälja.Men jag har ingen ork. Jag är totalt slut. Men du Maudan, var det dig vi såg springa "lilla Maran" ,med blommor i håret och cykelhjälm hängande i armvecket?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|