frökenspiskummin
Hej,

hittade till Bradstone och där kan man hämta att trädgårdsdesignprogram för datorn. Det verkade lite kul, för mig som är lite lat att rita på papper...

Men väl hemladdat förstår jag mig inte på det! Har någon på detta forum testat?

Det ligger under Library och det är nog bara meningsfullt att ladda hem om man har bredband.

Frökenspiskummin
Lorangafilm
du måste ha ett upppacknings program.
Ett fint program hittar du här:

http://www.snapfiles.com/get/iceows.html

Sen installerar du det.
Med det programet installerat kan du dubbelklicka på ikonen som du laddade ner, d.v.s. trädgårdsprogramet. Markera de 3 filerna, dra till en ny mapp och sedan dubbelklickar du på setup.exe filen. Och vips så installerar du det..

Gick det?
kicki3
Hej,

Läste inlägget och laddade omedelbart ner programmet datanörd som jag är. Har ännu inga erfarenheter att ge, men utbyter gärna sådana längre fram.

Jag sökte runt lite på internet för att se om det fanns någon mer utförlig utvärdering eller tips runt programmet. Jag hittade inte mycket. Någon skrev att det kunde vara värt att köpa ett lite mer flexibelt program.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon