Monarda
Gjorde en ny spalje i dag av armeringsmatta. Dessutom lärde jag mig att hantera vinkelslipen på egen hand så nu behöver jag inte anlita maken längre. (Varför känner man sig extra duktig när man lär sig "manliga" saker?)
Skulle vilja veta vad ni övriga forumister avänder kamjärn till i era trädgårdar.
Betty
Jag har en klematisrabatt gjord av tre pallkragar, ca 3,5 meter lång och armeringsmatta. Jag har även en mindre spalje av armeringsnät, ca 1 meter bred. Såg i senaste numret av Gör Så Här ett par pedistaler gjorda av betong och armeringsjärn, ska nog prova göra en sån. smile.gif
fruberglund
CITAT (Betty @ 11-09-2005, 23:18)
Såg i senaste numret av Gör Så Här ett par pedistaler gjorda av betong och armeringsjärn, ska nog prova göra en sån. smile.gif

Ja, de var snygga men just nu är det alldeles för många projekt både inne och ute så det får nog bli en annan gång smile.gif
AnnicaB
CITAT (Betty @ 11-09-2005, 23:18)
Såg i senaste numret av Gör Så Här ett par pedistaler gjorda av betong och armeringsjärn, ska nog prova göra en sån. smile.gif

Hmmm. Nu till en säkert dum fråga... Vad sjutton är "Gör Så Här"?
pisanggoreng
CITAT (AnnicaB @ 12-09-2005, 10:07)
Hmmm. Nu till en säkert dum fråga... Vad sjutton är "Gör Så Här"?

http://www.gorsahar.se/
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon