Full version: Hejsvejs
yuckfou
Jag är ny här, så jag tar också gärna emot sticklingar om någon har. Jag uppskattar allt wub.gif
kopernikus
Vilket lustigt namn du har.... tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif
yuckfou
Hähähä, jomenvisst rolleyes.gif
astrid.m.s
Hej Svejs på dej
Har skickar PM till dig ang. din förfrågan!
Ciczi
CITAT (kopernikus @ 13-09-2005, 08:01)
Vilket lustigt namn du har.... tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif

Om man kastar om bokstverna blir det något annat... fast det är väl inte det du menar? laugh.gif

Ciczi
yuckfou
Det är absolut inte meningen, det var en som kom med förslag och därefter detta,så det blev det, utan att jag tänkte på vad det kunde bli om man just kastade om det. Så jag ber om ursäkt, om det är någon som retar sig på det.

tongue.gif
kopernikus
CITAT (kopernikus @ 13-09-2005, 08:01)
Vilket lustigt namn du har....

Om man kastar om bokstverna blir det något annat... fast det är väl inte det du menar?

Ciczi

Nej vadå?? Vad menar du?? smile.gif smile.gif smile.gif
yuckfou
Att det inte är det jag menar med det hela?

wacko.gif
Ciczi
jag var bara lite ironisk och nej jag retar mig inte på ditt namn... du får heta precis vad du vill som nick här på forumet. Det var inte så det skulle uppfattas heller. laugh.gif

Ciczi
yuckfou
Tack, tack.
Zarah P
CITAT (yuckfou @ 12-09-2005, 12:43)
Jag är ny här, så jag tar också gärna emot sticklingar om någon har. Jag uppskattar allt  :wub:

Hej & välkommen till forumet!

Kasta gärna ett öga på vår lilla bytestråd - där kanske du hittar nåt roligt som du vill byta till dig. smile.gif
yuckfou
CITAT (Zarah P @ 14-09-2005, 12:29)
CITAT (yuckfou @ 12-09-2005, 12:43)
Jag är ny här, så jag tar också gärna emot sticklingar om någon har. Jag uppskattar allt  wub.gif

Hej & välkommen till forumet!

Kasta gärna ett öga på vår lilla bytestråd - där kanske du hittar nåt roligt som du vill byta till dig. smile.gif

Hej, och tack!

Jag är nybörjare inom trägård så jag har inte så mycket och byta just nu. Därför är jag evigt tacksam för det folk skickar, så jag kan utöka mitt sortement. smile.gif
serx
CITAT (kopernikus @ 14-09-2005, 11:09)
Nej vadå?? Vad menar du??  :) smile.gif smile.gif

'fuck you' blir det blink.gif
kopernikus
NÄÄÄÄÄ?? tongue.gif tongue.gif laugh.gif biggrin.gif rolleyes.gif laugh.gif tongue.gif
yuckfou
tongue.gif laugh.gif smile.gif biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon