Zaz
Håller på med ett smärre projekt i skolan och har fått mig tilldelad Tidaholm, som ska besökas så småningom för intervjuer mm... Bland annat ska vi gärna besöka en handelsträdgård.
...Så då är förstås den stora frågan - vart ska man bege sig om man vill hitta den bästa?rolleyes.gif (..och förstås gärna på något så när bekvämt avstånd från själva staden tongue.gif )
lena:-)
hm, det var ett inslag i lokalradion i somras om en handelsträdgård i tidaholm........jag skall kolla med mina tidaholmsbekannta, återkommer snarast.

återkommit, tja det står inte som handelsträdgård men väl som blomsterhandel i Eniro, men det går väl att ringa och kolla sortimentet Lidéns Blomsterhandel
kristian
Gustavssons plantskola i Vartofta kan rekommenderas. Ligger i och för sig i Falköpings kommun men bara 20-25 minuter från Tidaholm.

Kristian
Zaz
Åh, tack så mycket! Har dessutom fått tag på en trädgårdsförening vi ska försöka få tid att besöka! Skall kolla upp era förslag! rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon