flower
Idag har jag skickat in ansökan till trädgårdsmästarprogrammet på högskolan här i Gävle.. är en av mina drömmar att få jobba med trädgård.. så snälla.. håll tummarna för mig nu att jag kommer in wub.gif
kristerh
jag håller tummarna, hoppas att du kommer in.
krister
Betty
Ok, då gör vi det! biggrin.gif
Lady Hamilton
Jajja men! Det ska jag göra!
ninnisky
Håller tummarna hårt biggrin.gif biggrin.gif
Fialotta
Här hålls det tummar oxå...lycka till wub.gif
yla
såklart tummar o tår håller jag tongue.gif
mulle
Två tummar hålls på Åland också!
Mulle
sanna
yla
CITAT (sanna @ 12-09-2005, 18:55)

ÅHH sanna va fint smile.gif
flower
Tack allesammans.. wub.gif
Sulawesii
Håller, håller, håller tummarna!! smile.gif
stennie
Jag håller tummarna jag med....Vet du hur svårt det är att skriva då??? tongue.gif
Zanna
Jag håller också tummen. Hoppas, hoppas du kommer in. Det låter underbart, du förverkligar något som säkert många av oss skulle vilja göra om inte...
Gillan
CITAT (sanna @ 12-09-2005, 18:55)

Vackrare tumme än så får man ju leta efter wub.gif wub.gif wub.gif
LadyG
CITAT (flower @ 12-09-2005, 17:02)
Idag har jag skickat in ansökan till trädgårdsmästarprogrammet på högskolan här i Gävle.. är en av mina drömmar att få jobba med trädgård.. så snälla.. håll tummarna för mig nu att jag kommer in wub.gif

*håller tummarna*

Hoppas du kommer in. Det är alltid roligt att få chansen att förverkliga sina drömmar smile.gif
liv
Jag är säker på att du kommer in .
Bli övertygat om att du kommer in, Du vet att du skapar din framtid genom dina tankar . Så tänk att du redan är antagen . biggrin.gif

Du skapar din framtid själv. så det gäller att veta vad du vill..
silos
Håller tummarna för fullt;bara lite svårt när jag skriver och städar;går det bra att göra det i tankarna,altså hålla tummarna!?!
Monica M zon 4
Självklart håller jag tummarna! Glöm inte berätt för oss när du fått besked! smile.gif
flower
tänkte bara tala om att jag har blivit utvald att få komma på intervju och att göra ett arbetsprov på Wij.. alla era tummar har hjälpt mig hit.. wub.gif Får väl se om jag tar mig hela vägen fram till att bli en av de 25 blivande trädgårdsmästarna.. hälsningar en överlycklig Anna
Hannele
CITAT (flower @ 04-11-2005, 17:37)
tänkte bara tala om att jag har blivit utvald att få komma på intervju och att göra ett arbetsprov på Wij..

Grattis! Och lycka till i fortsatt gallring.
violina
Lyckospark!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon