Full version: Samos, Grekland
Wargen
Nu har jag lagt ut några bilder från Samosresan. Finns i albumet "Grekland, nytt album".
mulle
wub.gif wub.gif wub.gif TACK!
Jag älskar att titta på bilder från andra platser!
Mulle
Zazu
tack för titten, helt underbara bilder.
den röda som du undrar över tror jag är en bougainvillea

mvh zazu
Milex
Det ser härligt ut Wargen wub.gif
Tack för titten.
*Felix matte*
Fina bilder wub.gif försökte länka till den av bilderna som jag fastnade mest för men tydligen var det "spärr"... iaf så tycker jag att bild nr 6 ser ut som den goaste godisskål. tongue.gif biggrin.gif
Ti bee
Å vad vackert! wub.gif Väldigt vackra bilder! smile.gif

Vilken tid på året var du där?
Carex
Många riktigt fina bilder, inte bara motivet, utan också skickligt tagna med bra känsla för koposition och bildtänkande!
Berith
Välkommen hem igen. Tackar också för att jag fick "följa med" till Grekland! wub.gif
AnitaO
Toppenfina bilder smile.gif
Blomman på bild nummer 6 var ju helt enastående.
Någon som vet vad det är för nåt?
Wargen
Hej igen och tack för berömmet. Blomman på bild sex är i verkligheten ganska liten, men jag har en kamera som det går att krypa riktigt nära med, det öppnar verkligen nya perspektiv. Men vad blomman heter överlåter jag till odla-expertisen. smile.gif Det finns ett antal växter i albumet som jag inte vet namnet på....Själv är jag nog mest förundrad över denna blomma:
Ser riktigt utomjordisk ut...
Svar till Zazu: Jag tror att du har tittat i mitt gamla Greklandsalbum.... wink.gif
Svar till Ti bee: Jag har precis kommit hem, var på Samos den första veckan i september.
Svar till Felix matte: Det där med spärr är något som jag tyvärr inte riktigt har koll på... wink.gif sad.gif ny dator och en massa nya konstiga inställningar wacko.gif men jag kan maila över bilden om du vill. smile.gif
Jag tog över 400 bilder under veckan och det tar en stund att redigera det hela, men så småningom blir det ett enhetligt Greklandsalbum, med en del kattbilder oxå. wub.gif
Mikaela
Är det nágon som kan namnet pá Akaciaträdet, sista bilden i albumet. Jag blev ett sánt träd rikare förra helgen, men skulle vilja hitta lite info.

Mvh Mikaela
Betty
Hej! och välkommen hem igen, länge sen sist! Tack för att vi fick följa med till Grekland en sväng. smile.gif
Wargen
16 nya bilder i albumet den här morgonen... rolleyes.gif
yla
nu har även jag varit i grekland tack för trippen
attans härliga bilder
förstår att du gillar grekland laugh.gif
Fialotta
Tack för titten...det va mycke gamla minnen som poppa upp där...
var mycke i Grekland för ett antal år sedan...underbart land smile.gif
Sulawesii
Härliga bilder! Kul att se dig här igen!
renate
Välkommen hem Wargen.
Så fina bilder från Grekland,nu var jag med en liten tur i Grekland,tack.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon