Anita S
visst var det här på odla som jag såg länken, till en en engelsk/amerikansk sida och gjorde det högst intressanta testet???
Kan någon hjälpa mej? Vilken var adressen?

Anita S
Reserv
CITAT (Anita S @ 14-09-2005, 22:00)
visst var det här på odla som jag såg länken, till en en engelsk/amerikansk sida och gjorde det högst intressanta testet???
Kan någon hjälpa mej? Vilken var adressen?

Anita S

Ha ha, det testet hade jag just gjort klart när åskan gick här och slog av datorn för mig. Och det var så långt testet så jag gjorde aldrig om det. rolleyes.gif
Magdis
Menar du det här?
Hjärntest
Carex
Annars brukar många rolia test finnas på The Spark, vet inte adressen men prova med .com eller nåt
Pirum
Jobbigt test, det där på BBC, jag fick 20/20 på första delen, sen gav jag upp på andra. Memorera saker i 60s, det är för jobbigt smile.gif
LadyAdina
Det där var ett roligt test!! biggrin.gif Jag fick precis mitt emellan kvinnlig och manlig hjärna och lyckades bättre på de flesta testdelar än genomsnittet *stolt* tongue.gif wink.gif
Sulawesii
*pust* det där orkade jag inte fullfölja.... latmask, det är vad jag är!
HippieSpellan
asch,.. bara för att jag inte kunde se på ögonen hur folk kände så fick jag manlig hjärna.. det är ju mer än bara ögon som avgör det...
Magdis
CITAT (HippieSpellan @ 15-09-2005, 18:53)
asch,.. bara för att jag inte kunde se på ögonen hur folk kände så fick jag manlig hjärna.. det är ju mer än bara ögon som avgör det...

Jag fick också manlig hjärna men jag hade alla rätt på den etappen samt på de andra som hade med emotionell förmåga att göra. Jag vet inte vad det var som gjorde att det blev så.
HippieSpellan
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 15-09-2005, 19:15)
Jag fick också manlig hjärna men jag hade alla rätt på den etappen samt på de andra som hade med emotionell förmåga att göra. Jag vet inte vad det var som gjorde att det blev så.

du kanske hade som jag, alla rätt på de där logiska bitarna med 3d och sånt?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon