Full version: JiiiHa!
Tatta
Ja ni smile.gif
Nu kan jag titulera mig HUSÄGARE!

Inte illa va?!
Idag vart alla papper klara, nycklar fick vi & vi har vart där å kollat en sväng.

Känns så kul kul kul!
Trädgården känns just nu som ett senare projekt men om det är ok får ni dras med mig ändå? wink.gif

/ Tatta som firar med ett glas viiiin...eller 2.. eller.. pja. Vi får se!)
silos
Grattis till huset wub.gif
Biggan_
Grattis o Lycka Till! Hoppas ni kommer att trivas! biggrin.gif
*Felix matte*
Tatta
Tack smile.gif
netaave
grattis grattis
Snöflinga
Stort grattis tongue.gif Kommer ihåg, fast det var längesen, känslan av nyckeln i handen ........... och det här med att vakna första morgonen i huset wub.gif Lycka till !
annama
Grattis! Hoppas du kommer att trivas lika bra som jag, idag har jag bott i mitt hus i 38 år!
pimpim
Ett jättegrattis till ert hus!!!
Ewa L
Jag minns också den där enorma, första glädjen. wub.gif
Men också att glädjen inte försvinner, bara djupnar. Ungefär som en lyckad förälskelse som går över i varm kärlek. Hoppas ni kommer att uppleva det så också. wub.gif wub.gif wub.gif

J Ä T T E G R A T T I S ! och Lycka till!!!
Gillan
Många, många grattis till er biggrin.gif
Minns också hur det kändes.Första natten i huset sov
vi på en stor madrass framför den öppna
spisen .Inte en enda möbel fanns där.Bara vi, en
flaska vin och en sprakande brasa.Härligt! biggrin.gif biggrin.gif wub.gif

Hoppas också som Ewa L säger att kärleken till
hus och trädgård bara djupnar/Evgeni
Airamya
Grattis smile.gif Det är en underbar känsla. Tack för att du får mig att minnas... smile.gif
silos
ÅÅÅ;vilka härliga minnen kommer fram när jag läser här om de första dagarna i ett eget hus och jag verkligen hoppas att ni med kommer att få uppleva mycket glädje i erat hus wub.gif
Maria i Helsingborg
GRATTIS!
Åh, underbara känsla & stora lycka. Må ni glädjas varje dag som jag nu gjort i 2 år......HETT TIPS; Dom Perignon är en fantastiskt bra start
Tessis
Grattis!!!! Det är verligen en underbar känsla när man väl får nyckeln i sin hand och vet att allt äntligen "gått i lås". biggrin.gif
cic
Grattis! Fantastisk känsla det där. Upplevde det själv för första gången nu i somras.
Lycka till!!
Tatta
Tack alla för lyckönskningarna smile.gif
När jag tagiot mig för att fota ska vi se om jag kan med albumet här & få in lite bilder wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon