Full version: 40-års kris
Anita S
Hur har era 40-års kriser yttrat sej? Jag frågar inte i eget syfte, är inte där än... Men min sambo har börjat...
wolkenkrabber
nej, jag har några år kvar. smile.gif
ninnisky
När jag fyllde 40 - var "krisen" inte uppfunnen än! wub.gif wub.gif
*Felix matte*
Har aldrig känt av något sådant.. inte heller maken säger sig ha haft någon som helst känning. rolleyes.gif
*Felix matte*
CITAT (ninnisky @ 17-09-2005, 22:47)
När jag fyllde 40 - var "krisen" inte uppfunnen än! wub.gif wub.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif ... så brukar vi säga tongue.gif laugh.gif biggrin.gif
annama
Säger detsamma som ninnisky, och jag fyllde förmodligen 40 mycket tidigare.
cic
Nu har jag ju ett tag kvar.. Men min kära sambo köpe sig en stadsjeep i samma veva han blev 40.. Fast själv hävdar han att han inte krisade.. rolleyes.gif
Anki på Öland
Ingen kris här heller.
Anki
zaaritha
Hade definitivt ingen kris, när jag fyllde 40!!
Men--däremot när jag fyllde 55, känner mej inte alls som jag är 55!!!!
yenny
inte riktigt där ännu.... men när min dåvarande sambo fyllde 30 (jag var 27) fick jag typ min 30 års kris.... jag ville ha barn och han inte.... jag tyckte det började bli hög tid för barn och fick ångest och viste inte alls vart jag skulle ta vägen...
netaave
Har fyllt både 40 och 50 ja till och med snart 54 men ännu ingen kris av det slaget.
Har haft kris ändå så det räcker och blir över så det här med ålder tycker jag är petitesser.
renate
Har tom hunnit blir pensionär,men krisen har inte infunnit sig.Känner mig ung och fri.
*Felix matte*
CITAT (renate @ 18-09-2005, 12:22)
Har tom hunnit blir pensionär,men krisen har inte infunnit sig.Känner mig ung och fri.

Ung och fri biggrin.gif bra uttryckt... sån känner jag mig också. biggrin.gif

men nu får jag logga ut för snart kommer barn och barnbarn (8 pers)... maken ska hinna stryka duken och duka långbordet här i rummet. smile.gif
Rossi
Jag fyller 40 om ett par månader och någon 40-årskris har inte infunnit sig. Tror inte att den kommer om man mår bra i största allmänhet.
Monica M zon 4
Har fyllt 44 och väntar på krisen. Men inget verkar hända. laugh.gif

Hade en jobbarkompis som hade åldersnoja och tyckte att hela livet var över. Han grubblade mycket och mådde helt enkelt jättedåligt under ett par års tid. Grabben var 21! tongue.gif Nu är han närmare 30 och mår toppenbra!
MB1965
Nå- nu runt 40 ja--- efter att fått sparken under föräldrarledighet ( uppsägningstiden löpte under ledigheten), krångel med a-kassa pga sidoverksamhet ( rörelse ) så är det tungt att vara 40, arbetslös, pank och stressad över försörjningsbördan med två barn och hus. Helt klart har jag fått en schysst depression. Sen vete fasiken om det är 40årskris, snarare något vanligt mänskligt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon