Kalle Mandelstam

Tog den här bilden i våras i Alnarpsparken, tycker den är väldigt fin. Magnoliaknopparna är nästan mer imponerande än själva blomman.

Till alla er som fasar inför hösten och vintern, det varar inte för evigt!

smile.gif
Kalle
amaira
Verkligen fin bild!

Hösten och vintern är ju vacker och fin den med.

Välkommen hit, Kalle! wub.gif
Hoppas du kommer att trivas här på Odla.
Kalle Mandelstam
CITAT (amaira @ 19-09-2005, 07:14)
Verkligen fin bild!

Hösten och vintern är ju vacker och fin den med.

Välkommen hit, Kalle!  :wub:
Hoppas du kommer att trivas här på Odla.

Tackar amaira!

Jo själv gillar jag hösten väldigt mycket, om den blir sådär riktigt bra, det är inte
alltid den blir så härlig här nere i skåne tyvärr..

Tackar för välkomnandet! biggrin.gif

/Kalle
Ophelia
Alnarpsparken är ett av de vackraste ställen jag sett. Näsduksträdet var häftigt att se och en magnolia hade ENORMA blad och blommor. Underbart ställe smile.gif
Kalle Mandelstam
Ja, varje dag man kommer dit så förstår man vilken ynnest det är att få studera på ett sådant ställe! smile.gif Och med många av sveriges ledande experter inom allt det jag är intresserad av. Kan det bli bättre? Knappast!

smile.gif
Kalle
Ophelia
Blir lite avis på dig smile.gif Är mycket tacksam att jag fick gå på kurs där. Har planerat att åka dit med jämna mellanrum kring vår, sommar och tidig höst.
UglyCute
Kan lova dig att många i min klass hade skrikigt av den där bilden rolleyes.gif laugh.gif
Ophelia
Den är väldigt vacker...och liten biggrin.gif

Vad är det för spindel?
Kalle Mandelstam
CITAT

Vad är det för spindel?

Ingen aning!! Och såå himla liten e den inte..Magnoliaknoppen e ganska massiv! smile.gif

smile.gif
Kalle
yla
undrar om de e nån slags vargspindel
men hallåå experterna fram me böckerna nu
tongue.gif
Berith
Vill också veta! wub.gif
Ophelia
CITAT (Kalle Mandelstam @ 21-09-2005, 09:25)
CITAT

Vad är det för spindel?

Ingen aning!! Och såå himla liten e den inte..Magnoliaknoppen e ganska massiv! smile.gif

smile.gif
Kalle

Njae...mindre än mig varjefall biggrin.gif biggrin.gif

Tror inte heller den skulle äta upp mig smile.gif Det är en riktig snygging wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon