Full version: citera
Nicolina
Hur gör jag om jag vill citera ett visst stycke ? rolleyes.gif är inte så hemma på det här med datorer wink.gif
Tackar på förhand
Mvh Nicolina
Betty
CITAT (Nicolina @ 19-09-2005, 11:41)
Hur gör jag om jag vill citera ett visst stycke ?  :rolleyes: är inte så hemma på det här med datorer  ;)
Tackar på förhand
Mvh Nicolina

Antingen klickar du på = citatbubblan högst upp i högra hörnet på inlägget du vill citera. Under skrivrutan som då kommer fram finns en ruta med originalinlägget du vill citera. Du kan redigera i den rutan (t.ex. radera delar du inte vill citera) eller så citerar du inlägget i sin helhet - så som jag nu gjorde med ditt inlägg. smile.gif

Alternativt så kan du markera den text du vill citera och sedan klicka på "Citat-knappen" ovanför skrivrutan. Glöm inte att sist klicka på "Stäng alla taggar-knappen" och förhandsgranska inlägget innan du postar - så du ser att allt blev som det skulle.
Gillan
CITAT (Betty @ 19-09-2005, 12:04)
Hur gör jag om jag vill citera ett visst stycke ?  rolleyes.gif är inte så hemma på det här med datorer  wink.gif
Tackar på förhand
Mvh Nicolina

Antingen klickar du på = citatbubblan högst upp i högra hörnet på inlägget du vill citera. Under skrivrutan som då kommer fram finns en ruta med originalinlägget du vill citera. Du kan redigera i den rutan (t.ex. radera delar du inte vill citera) eller så citerar du inlägget i sin helhet - så som jag nu gjorde med ditt inlägg. smile.gif

Alternativt så kan du markera den text du vill citera och sedan klicka på "Citat-knappen" ovanför skrivrutan. Glöm inte att sist klicka på "Stäng alla taggar-knappen" och förhandsgranska inlägget innan du postar - så du ser att allt blev som det skulle.

CITAT
Får se om det funkar nu då
Gillan
CITAT (Evgeni @ 20-09-2005, 08:27)
CITAT (Betty @ 19-09-2005, 12:04)
Hur gör jag om jag vill citera ett visst stycke ?  rolleyes.gif är inte så hemma på det här med datorer  wink.gif
Tackar på förhand
Mvh Nicolina

CITAT
Får se om det funkar nu då

CITAT
Gillan
Ursäkta att jag tränar i din fråga Nicolina, men jag tyckte jag
skulle passa på eftersom jag är totalt novis wub.gif laugh.gif

Hoppas att du inte tar illa upp wub.gif
Gillan
CITAT (Evgeni @ 20-09-2005, 08:32)
Ursäkta att jag tränar i din fråga Nicolina, men jag tyckte jag
skulle passa på eftersom jag är totalt novis wub.gif laugh.gif

Hoppas att du inte tar illa upp wub.gif

CITAT
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon