Catharina
Hej,

nu behöver jag verkligen er hjälp! Var kan jag hitta/beställa ett bra trädgårdsdesign program till PC? Jag har hittat ett flertal bra alternativ, men ingenstans står det VAR man kan köpa programmen!

Jag vill ha tips om BRA produkter och VAR jag kan köpa dessa!

sad.gif Letar varje dag på nätet, men det är svårt att hitta. Vet någon något om detta?

/Catharina
pisanggoreng
Rosenholms trädgårdsdesignprogram är nog det vanligaste, och det kan man beställa från deras hemsida. Ibland har jag sett det på Tradera också.
Hannele
LJUS kan man bara testa i verkligheten..

Ljussätt din trädgård
flower
här finns ett iallafall..
pollenper
Rosenholms är tydligen en förbättrad version av spcs trädgårdsguide och den måste förbättras mer än mycket för att jag ska titta på den igen.
Jag har den första utgåvan och den var verkligen inte värd den 300 spänn jag slängde bort då.

Min rekommendation är kolla en demo innan köp och testa de funktioner du vill ha.

Det finns så mycket skitprogram som lovar runt och beskriver tunt.
Heleri
Jag har Rosenholmsprogrammet, och jag tycker att det är helkrångligt att jobba med. Jag brukar ha rätt bra tålamod, men det här programmet är inte lätt att förstå sig på.....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon