Full version: djurälskare
dark_angel
Jag är totalt tokig i alla slags djur men speciellt hundar.

Vad tycker ni om för djur?

skriv gärna några rader....
UglyCute
Men din lilla *piiip*
Hundar wub.gif Snäckor wub.gif Alpackor wub.gif
Röstade på alpackor för det kommer ingen annan säkert rösta på sad.gif
Fast nu är det inte alpackor jag gillar utan Lamor, stor skillnad
yla
nää de går ju inte att välja ett enda ju
så jag röstar inte
inte för o va elak men jag kan juinte välja
amaira
Nä, jag kan inte heller rösta. Går bara inte.
Mina tre favoritdjur däremot, som tillsammans kommer på första plats, är och har varit de senaste fyrtio åren: häst, kanin och mus. Har bara möss nu. Kalkoner och höns är jag också väldigt förtjust i. Och fjärilar och snäckor. Och ... och ... ALLIHOPA ju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wub.gif
Katter är underbara, och de katter jag har haft, har varit finast i världen! Hundar är underbara. Giraffer, zebror, valar, rävar, harar, älgen och så rådjuren förstås ... och ... och nä, det är hejdlöst. Jag ger mig.
pejori
kan inte rösta jag heller....tycker om dom flesta djur wub.gif wub.gif
silos
Jag älskar djur av alla de slag men allra mest hundar wub.gif
webmaster jim
Ja röstar på hundar, om ja måste välja!
Sulawesii
Väljer kossor. Jag älskar de flesta djur, men just ko är en sån där ouppnålig dröm, kan ju inte ha en kossa till husdjur. Tapir är en annan sådan. Tiger...mmmmm..... och rocka, men det är ju en fisk.
pejori
finns det något finare än en elefantflock wub.gif wub.gif
eller giraffer wub.gif
*Felix matte*
Hundar (har ju Felix wub.gif ) och kossor för det hade vi i mitt barndomshem och faktiskt så har jag till o med mjölkat dem biggrin.gif
Sulawesii
CITAT (pejori @ 20-09-2005, 21:43)
finns det något finare än en elefantflock wub.gif wub.gif
eller giraffer wub.gif

Ja, en koflock laugh.gif
Nä, nu är jag trött. Det är för sent för mig.....
pejori
mmm...dom ända djur jag tycker illa om är fästingar och vissa skalbaggar, när dom invaderar min lägenhet. rolleyes.gif rolleyes.gif
tvestjärtar är fiskmat här, så dom är ingen fara med wub.gif
mulle
CITAT (Felix matte @ 20-09-2005, 21:48)
och kossor för det hade vi i mitt barndomshem och faktiskt så har jag till o med mjölkat dem  :D

Jag kan också mjölka!
Och jag vägrar att rösta för jag har så många favoriter.
Och inte skulle jag tacka nej till en känguru eller till en åsna heller!
wub.gif
Mulle
Lars-Olof Arvids
Eftersom akvariefiskar inte var ett eget alternativ gissar jag att de går in under "ovanligare djur". Nu till helgen ska jag delta i en internationell fiskutställning i Köpenhamn, vilket alltid är lika spännande. Till samma kategori hör säkert också de flesta av de fantastiska djuren jag brukar besöka på det närbelägna Köpenhamns Zoo i samband med dessa utställningar.

Olle
kristerh
Katter förståss wub.gif och speciellt min Greta wub.gif
krister
Biggan_
Katt eller hund? Svårt val, men det fick bli katt biggrin.gif
Wargen
Blev tvungen att rösta på ovanligare djur eftersom jag älskar drakar...annars ligger katter bra till. smile.gif
yenny
Katter för min del
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon