Full version: Roligt program
Ophelia
Jag har tittat på Sveriges värsta dansare. Himla kul att se människor kunna bjussa på sig själv i sina försök att svänga de lurviga på dansgolvet. Tycker detta är betydligt roligare än att se den värsta bilföraren.

Håller tummarna att "dansarna" hittar någon typ av taktkänsla smile.gif
Inga från Närke
Såg också programmet de var ju totalt taktlösa men kul är det att titta på. Samma som Sveriges sämsta bilförare m.m. man undrar ju om de är så dumma som det ser ut.
*Felix matte*
Såg inte jag ... men jag har tidigare sett några bilförare som vart med i något test... Säger bara... Hur fasiken är människor funtade.. som säljer sig för en summa... bara för att få synas på TV wink.gif sad.gif sad.gif
De om någon... måste sakna "ett liv"
Inga från Närke
CITAT (Felix matte @ 20-09-2005, 22:45)
Såg inte jag ... men jag har tidigare sett några bilförare som vart med i något test... Säger bara... Hur fasiken är människor funtade.. som säljer sig för en summa... bara för att få synas på TV wink.gif sad.gif sad.gif

Du får kolla i morgon på 4-an kl. 19,30.
*Felix matte*
CITAT (Inga från Närke @ 20-09-2005, 22:51)
CITAT (Felix matte @ 20-09-2005, 22:45)
Såg inte jag ... men jag har tidigare sett några bilförare som vart med i något test... Säger bara... Hur fasiken är människor funtade.. som säljer sig för en summa... bara för att få synas på TV wink.gif  :(  :(

Du får kolla i morgon på 4-an kl. 19,30.

OK.. får väl se det... men jag reagerar mot att så många lämnar ut sig bara för att få synas i rutan. Trist! sad.gif
Ophelia
Jaja...du kan ju tycka det, men programmet var roligt.

Förresten tror jag att det är skämt och det hoppas jag verkligen att värsta bilförare är för en sådan skulle JAG intevilja möta på vägen. de här gör ju inte en fluga förnär mer än på dansgolvet.

Den som förmodligen kommer att komma till skada är stackars Lars-Åke Wilhelmsson smile.gif smile.gif smile.gif
Gillan
Ok. Visst kan man tycka både det ena med det
andra om att visa upp sig i tv.
Men visst är det kul.Jag skrattade mig halvt
fördärvad.Speciellt i Måndags laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Och jag säger bara :- Stackars Lars-åke laugh.gif laugh.gif
UglyCute
Auditon program är det bästa jag vet, näst efter polisserier då wub.gif rolleyes.gif
Ophelia
CITAT (Evgeni @ 21-09-2005, 07:09)
Ok. Visst kan man tycka både det ena med det
andra om att visa upp sig i tv.
Men visst är det kul.Jag skrattade mig halvt
fördärvad.Speciellt i Måndags laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Och jag säger bara :- Stackars Lars-åke laugh.gif laugh.gif

Ja det gjorde jag med biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Jag satt i telefonen med en kompis och vi skrattade så vi tjöt.......förklaringarna som kom varför det misslyckats var obetalbara!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon