Jejja
Är det bara i min dator eller har ÅÄÖ försvunnit helt från odla?

edit:

Lustigt, jag kan se de ÅÄÖ som jag själv har skrivit i mitt inlägg, men överallt annars på hela odla ser jag bara? där det ska vara ÅÄÖ. Vad har hänt??
Betty
ÅÄÖ...
Jejja
CITAT (Betty @ 21-09-2005, 15:19)
���...

tongue.gif
Betty
Din dator busar med dig! smile.gif
Betty
CITAT (Jejja @ 21-09-2005, 15:20)
CITAT (Betty @ 21-09-2005, 15:19)
���...

wacko.gif

Hördududu! laugh.gif
Jejja
Det verkar vara min webbläsare som spökar lite med mig...
pisanggoreng
Hade samma problem för något tag sedan.

Se till att kodningen är inställd på västeuropeisk. Använder du Firefox webläsare så gå till "Visa" och välj sen "kodning" (välj västeuropeisk).
Jejja
Ja, jag har Firefox, men när jag tittar på visa - kodning så finns det två västeuropeiska. Det är inställt på Västeuropeisk (ISO-8859-1) men det finns också en Västeuropeisk (Windows - 1252). Vad är skillnaden?

Det märkliga är ju att allt rättade till sig när jag stängde ner Firefox och startade den igen. Jag ändrade ingenting.
*Felix matte*
CITAT (Jejja @ 22-09-2005, 23:01)
Ja, jag har Firefox, men när jag tittar på visa - kodning så finns det två västeuropeiska. Det är inställt på Västeuropeisk (ISO-8859-1) men det finns också en Västeuropeisk (Windows - 1252). Vad är skillnaden?

Det märkliga är ju att allt rättade till sig när jag stängde ner Firefox och startade den igen. Jag ändrade ingenting.

Ibland löser sig många problem bara genom att man stänger av och startar om burken smile.gif så har iaf jag upplevt det genom åren rolleyes.gif
pisanggoreng
Jag har min på ISO-8859-1 och det funkar bra nu
Jejja
Ja, det är det min också stod på.
Det är nog så att man vet aldrig var man har sin dator, helt plötsligt gör den en massa dumheter som den bara inte borde...
Nåväl, nu ser ju allt okej ut, man får bara acceptera att det händer konstiga grejor i datorn... biggrin.gif
pisanggoreng
Ja, man ska aldrig tro att man kan förstå sig på en dator- ännu mindre behärska den...! laugh.gif
Carex
Du kan också uppdatera webbläsaren, jag blev av med problemet då.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon