|
Barnet inom mig ville leka idag;så här kommer bilderna Riktigt roligt var det att leka i sandlådan, gunga och kolla på blommorna och även fika med grannfrun och hennes barn Jag plockade även tröjan full av plommon ifrån nästa gårdens trädgård. Och vad härligt trött jag blev men vad gjorde det eftersom det verkligen var enormt roligt
Oj va häftig sandlådeskulptur, barnen på jobbet skulle bli såååå avundsjuka. Jag får väl träna för att impa på dem...
Vad duktig du är på att skulptera, skulle jag just säga, men Ejjan hann före! Mvh Fenja
Min 27 åriga dotter var med och lekte och vi hjälptes åt att göra sandskulpturen och dottern tog bilderna. Oj oj oj vad vi skrattade när vi höll på
CITAT (Fenja @ 25-09-2005, 17:50) Vad duktig du är på att skulptera, skulle jag just säga, men Ejjan hann före! Mvh Fenja Tack så mycket
CITAT (silos @ 25-09-2005, 17:51) Min 27 åriga dotter var med och lekte och vi hjälptes åt att göra sandskulpturen och dottern tog bilderna. Oj oj oj vad vi skrattade när vi höll på  ju mer jag ser av dej desstomer gillar jag de jag ser
Vad imponerad jag blir Jag håller verkligen med Oldwolfie, ju mer jag ser dessto mer gillar jag vad jag ser. Du är ju helt fantastiskt duktig/Evgeni
Tack så mycket bägge två:ni är så gulliga
Sulawesii
25-09-2005, 18:25
Blev också imponerad av sandkvinnan!
Kalinsi
25-09-2005, 18:32
Ja den blev såå härlig
*Felix matte*
25-09-2005, 19:00
Så underbara bilder  Det borde finnas fler "Solis" som lyser upp vardagen (och helg). För ca 15 år sedan åkte jag "linbana" på en lekplats i Ulricehamnstrakten.. det var vid midnatt... feg var jag som inte vågade göra det dagtid  Nu tar jag mig friheten att lägga in den vackra "sandmadamen" här så att fler kan beskåda erat konstverk.  Ni får säga till om detta är "bildstöld" så tar jag bort  och du Solis.. sån lycka i ditt ansikte i bilden där du kikar ut i trädklykan
Kalinsi
25-09-2005, 19:04
Inte är det bildstöld inte  Bara skoj att se madamen här i inlägget
Blev glad av alla bilderna! Vi skrattar och leker så mycket här hemma också, sambon och jag. Nästan hela tiden.
*Felix matte*
25-09-2005, 20:41
CITAT (Kalinsi @ 25-09-2005, 20:04) Inte är det bildstöld inte  Bara skoj att se madamen här i inlägget   då får jag pusta ut Castea... Vad vore väl livet utan skratt och lek... här skrattar vi varje dag så tårarna rinner
Härliga,uppiggande bilder från en glad Solis,sanddamen är verkligen fin, vad du är duktigt.
Jättebra du är då duktig . Underbar bild den med ansiktet mellan trädstammarna , vilken ram vilken bild . Fortsättt lek du
CITAT (Felix matte @ 25-09-2005, 20:00) Så underbara bilder  Det borde finnas fler "Solis" som lyser upp vardagen (och helg). För ca 15 år sedan åkte jag "linbana" på en lekplats i Ulricehamnstrakten.. det var vid midnatt... feg var jag som inte vågade göra det dagtid  Nu tar jag mig friheten att lägga in den vackra "sandmadamen" här så att fler kan beskåda erat konstverk.  Ni får säga till om detta är "bildstöld" så tar jag bort  och du Solis.. sån lycka i ditt ansikte i bilden där du kikar ut i trädklykan  Helt okej att du satte in bilden här  Visst är det härligt att åka linbana  Det samma gjorde jag i somras tidigt en morgon;det enda felet var att mina vovvar blev nog stressade och skällde när jag for så där med en konstig sak och till och med tjoade Nästa gång tänker jag gå dit ensam och åka av hjärtans lust många många gånger Jag är väldigt väldigt glad och lycklig varenda dag
Jag har en kompis i Trelleborg, som jag brukar besöka ett par gånger/år. Det brukar väl bli en pubrunda eller två Och den avslutar vi ofta med att gå till lekparken i närheten av busstationen och då är vi verkligen barn och lever ut till 100%. Och inte bryr vi oss om ifall nån ser oss inte
jag valde den här bilden att klistra in här  och så kan jag ju inte hålla fingrarna borta från det här härliga porträttet, på damen med löv som örhängen ALLA fotona är jättehärliga! bilder som jag blir varm om hjärtat att titta på, och som får mig att skratta och le stort.
*Felix matte*
26-09-2005, 18:25
CITAT (Evgeni @ 26-09-2005, 10:19) Och inte bryr vi oss om ifall nån ser oss inte  :lol: nä det förstår jag att ni inte gör... efter pubrunda  jag hade ju bara druckit kaffe innan jag tog min linbanetur.
birgitek
26-09-2005, 18:48
CITAT (liv @ 26-09-2005, 00:26) Jättebra du är då duktig . Underbar bild den med ansiktet mellan trädstammarna , vilken ram vilken bild . Fortsättt lek du :P :P :P DEN BILDEN GILLADE JAG OCKSÅ, SÅ VANSINNIGT TREVLIG DU SER UT! BIRGITEK
CITAT (birgitek @ 26-09-2005, 19:48) CITAT (liv @ 26-09-2005, 00:26) Jättebra du är då duktig . Underbar bild den med ansiktet mellan trädstammarna , vilken ram vilken bild . Fortsättt lek du  DEN BILDEN GILLADE JAG OCKSÅ, SÅ VANSINNIGT TREVLIG DU SER UT! BIRGITEK Tack så väldans mycket
Biggan_
27-09-2005, 10:24
CITAT (Birgitta P @ 27-09-2005, 11:24) Jag tackar så mycket
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|