Full version: pink silver
norpydorp
jag vill bara malla mig lite tongue.gif
den har slagit ut idag....åh vad den är fin wub.gif wub.gif wub.gif
/Norpis
pejori
tror jag inte på förän jag ser det biggrin.gif biggrin.gif
skojar bara....grattis laugh.gif
norpydorp
önskar jag hade en kamera! sad.gif

men den e så rosa och fin...luktar som serpens.
pejori
suck...mina två jättar har inte knoppar ens sad.gif sad.gif
norpydorp
jag har kännt, pillat och väntat o väntat.... tongue.gif på knopparna alltså laugh.gif
Maria i Helsingborg
Ville också se......grattis, från mig också smile.gif
Lotta150
Grattis biggrin.gif
Tänk att man blir så himla lycklig för att nå'ra små knoppar slår ut.... Själv går jag och pillar o väntar på caudataknopparna tongue.gif
jendah
Bjuder på min på bild då smile.gif

Den här klasen är borta sen ett tag, men det är två till som slår ut när som helst nu... jag njuter wub.gif wub.gif
Lotta150
CITAT (jendah @ 26-09-2005, 19:29)
Bjuder på min på bild då smile.gif

Den här klasen är borta sen ett tag, men det är två till som slår ut när som helst nu... jag njuter wub.gif wub.gif

Jag är avundsjuk..... biggrin.gif biggrin.gif
Dom är jättefina!!
Rossi
Jättefin! Och min lasiantha blommar nu efter att ha sett hängig ut ett bra tag!
Maria i Helsingborg
Urtjusig!
Din Lasanthia har vi väl sett bild på förut, Rossi, om jag inte missminner mig......

Åh, vilken rolig blomma! wub.gif
Rossi
CITAT (Maria i Helsingborg @ 26-09-2005, 20:58)
Din Lasanthia har vi väl sett bild på förut, Rossi, om jag inte missminner mig......

Jäpp! Här kommer den från förra omgångens blomning.

Den finaste Hoyablomman jag har!
Maria i Helsingborg
Ja, det var den jag tänkte på, Rossi. Kan ni fatta hur man bara kommer på att "göra" en sådan blomma.....vem det nu var rolleyes.gif .....skojar, men visst är de "fantasifulla"!?
Rossi
CITAT (Maria i Helsingborg @ 26-09-2005, 21:03)
Ja, det var den jag tänkte på, Rossi. Kan ni fatta hur man bara kommer på att "göra" en sådan blomma.....vem det nu var rolleyes.gif .....skojar, men visst är de "fantasifulla"!?

På jobbet har jag just den bilden uppförstorad över hela skärmen som bakgrundsbild och det ser nästan groteskt ut med de där spenarna! Lite som ett monster!

Blomman doftar väldigt gott dessutom - men inte så att doften fyller hela rummet utan man får sticka ner näsan för att märka det.
jendah
CITAT (Rossi @ 26-09-2005, 21:00)
Den finaste Hoyablomman jag har!

Den är sååå häftig wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon