Full version: här e dagens vackra
yla
klicka på olvonet så kommer ni till den vackra lilla sjön
*Felix matte*
Vilka underbara vyer du har wub.gif
Berith
Så vackert och stämningsfullt.... wub.gif
Och tänk att vi bor mitt i allt det där vackra... Man behöver inte bege sej långt bort för att befinna sej mitt i världen!
yla
CITAT (Berith @ 27-09-2005, 07:09)
Så vackert och stämningsfullt.... wub.gif
Och tänk att vi bor mitt i allt det där vackra... Man behöver inte bege sej långt bort för att befinna sej mitt i världen!

jaa och det är gratis ju

rolleyes.gif
amaira
Alltid lika vackert wub.gif wub.gif wub.gif

CITAT
Gå ut o njut av färgspelet därute det är nu det börjar missa inte en enda dag av det
*skriver under*

Varje dag förändras något! Och "grått-och-trist" finns helt enkelt inte!!! Inte ens den gråaste höstdag!

Gå ut och titta, observera och njut - och så förvandlas hösten till den allra vackraste och njutningsbara årstid.

Ibland ligger dimman lågt och förvandlar världen till en trolsk sagoplats. Nästa dag skiner solen och himlen är så märkligt blå som bara hösten kan intensifiera den till, och luften så hög och klar att varje andetag blir en "årets höjdpunkt".

Jag älskar alla årstiderna, och framför allt skiftningarna mellan dem. Men ingen tid kan tala till mina känslors mest ursprungliga magi, som hösten.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon