Full version: Eurobulb
kristerh
Kan man verkligen lita på Eurobulb wink.gif har beställt massa krolliljor av dem, I augusti, glömde dock att ange lev tid, har därför majlat dem och sagt att jag vill ha leverans omgående, men utan resultat, de har inte ens hört av sig, iofs verkar de inte dragit pengarna heller,
jag vill gärna ha lökarna innan vintern, vad skall man göra, avbeställa allt eller?
krister
kerstin z5-6
har beställt av dem i tio år utan ett enda klagomål ... men krollliljor nu ??
Lilium martagon är ju vårleverans... du får dem tidigart i mars !!!
Lilium candidum är den enda sorten av lilja som höstlevereras.. -det blir lättare att se när du beställt en gång o därefter får papperskatalogen -som är mer tydling om vilka sorter som finns tillgängliga för höst resp vårleverans...
smile.gif
kristerh
Ja kerstin du har rätt, de har hört av sig nu och berättat att det är vårleverans på krollilja, hur man nu såg det? får kolla noggrannare nästa gång jag beställer. (och när de ska levereras) biggrin.gif
krister
kerstin z5-6
Den enda kriktik jag har mot företaget är deras röriga hemsida.. det syns dåligt där vad som är höst -eller vår leverans , vissa växtslag som Eremurus finns i bägge , men mår bäst av höstplantering) andra som lilium -finns bara i vår avdelningen -Som sagt revirera gärna en katalog -eller avvakta till du fått best -därefter får du kartalogen i brevlådan /2 ggr /år
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon