Full version: TACK
Inga från Närke

till er alla som skrivit grattishälsningar här på Odla och till er som skickat PM.
Om ni vill kan ni kolla i mitt album "Min 60-årsdag" där finns lite blommor och presenter som jag fick.
Hade semester igår och även idag så jag kunde plåta lite och vila mig.

Dagen igår var lång för min sambo hade fixat en överraskning, men det var inte för än kl. 18,00 då skulle det komma en bil och hämta mig. Hade inga andra besök bara några telefonsamtal.
Min bror kom och vi åkte till en liten restaurang där vi bor, där var släkt och arbetskamrater samlade. Sambon hade även fixat musik en kille vi känner som spelar orgel m.m och sjunger likt Krister Sjögren. Mat fick vi potatissallad, kött och vanlig sallad, dricka och lättöl, kaffe och kaka. Ägaren till restaurangen kom med en liten snaps till mig som han bjöd på. Vi var ca 30 personer.
Tack än en gång
amaira
Hej Inga! Vill du förlåta mig, jag GLÖMDE!
Var inte hemma när jag först läste att du fyllde år. Tänkte göra ett kort åt dig när jag kom hem. Sedan föll det mig fullständigt ur minnet sleep.gif .
Var så trött igår, och gick och la mig tidigt. (ca 18-tiden)

Så nu när jag ser ditt "tack", återkommer minnet...

Så du får mitt hjärtinnerliga GRATTIS en dag för sent.

från amaira
Inga från Närke
CITAT (amaira @ 27-09-2005, 12:37)
Hej Inga! Vill du förlåta mig, jag GLÖMDE!

Du är förlåten amaira. Tack för ditt grattis och ett fint kort. Har sparat ner det på min dator.
silos
Jag tror att även jag har glömt eller rätare sagt jag hinner inte med födelsedagar här på forumet:förlåt och önskar dig GRATTIS i efterskott wub.gif
netaave
Låter som en skön och behaglig födelsedag, att bara få åka iväg så där och inte behöva fixa själv.
Vilka fantastiska blomsteruppsättningar, och fina presenter.
Biggan_
Detta har jag missat sad.gif
Ett försenat GRATTIS från mej med biggrin.gif
liv
tongue.gif tongue.gif tongue.gif
Stort ,försenat grattis från mig med
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon