Full version: 12a
yla
Gossen Ruda
Hmm, en blomma tror jag. Stjärnflocka?
ninnisky
.... det tror jag också - nej förresten, jag vet att det är en stjärnflocka rolleyes.gif
yla
japp visst är den fin
tongue.gif tongue.gif
*Stintan*
Jag tycker den är jättevacker. Grävde upp en planta hos svärmor
för länge sedan som sedan dess blommat så vackert varje sommar. smile.gif
Anki på Öland
Den var jättevacker fast jag hade inte kunnat säga vad det var om jag så hade fått se hela blomman direkt..........
Anki
Berith
Kunde också. Planterade en mörkt röd häromåret, undrar vart den tog vägen? unsure.gif
Gossen Ruda
Min tycks också ha försvunnit. Dålig härdighet?
Betty
Inget fel på härdigheten, den funkar bra här uppe. Gissar att barfrosten tog den.
amaira
Har en röd sen några år sedan. Vi gillar inte varandra ohmy.gif .
Jag tycker inte den är vacker, och den vägrar växa. Men den tänker inte dö heller. Några försummade blad kommer upp varje år.
Flyttade den faktiskt till ett "bättre ställe" (dåligt samvete) men den vill ändå inte.

Sedan har jag en mera grön/rosa (som jag fått av Renate) och den gillar jag, den är jättevacker!! med sina "mormors-brosch"-blommor. Den gillar mig också, och växer glatt till sig och blommar.

Frågan, ja. Jag tog den medetsamma. Stjärnflocka känner jag igen.

Full poäng är inte illa för mig. Händer sällan. Jag är glad över små halva poäng sleep.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon