Jag behöver skriva ut ett dokument som är ungefär 300 sidor. Av praktiska skäl vill jag inte göra detta hemma, med min skrivare som inte tycks vara rustad för det omfånget av sidor.
Så frågan: kan man få ett dokument utskrivet någonstans? Tillhandahåller tryckerier sådana tjänster?
Andra idéer?
Tack.
*Felix matte*
28-09-2005, 09:53
Jag anlitade för ett antal år sedan en Skrivbyrå till att skriva ut dokument.
AnitaO
28-09-2005, 09:53
Jag har anlitat Arkitektkopia när vi skulle ha material kopierat till min klubb. http://www.arkitektkopia.se Kolla om dom har något kontor i närheten av dig.
birgitek
28-09-2005, 10:30
Du kan få det gjort på vilket tryckeri eller kopieringsfirma som helst. Birgit Ek
Björken
28-09-2005, 11:13
Är det till föreningsverksamhet så kan jag här i varje fall få hjälp med det av kommunens fritidsförvaltning till mycket humant pris
pisanggoreng
28-09-2005, 12:32
Vad bra, tack! Jag tror jag kontaktar ett vanligt tryckeri här i bygden...
Annlo
28-09-2005, 19:41
Vet inte hur kinkiga Universitet är "därnere" hos er, men här i Örebro Universitet kan man gå in på något som heter "Repro" och lämna in diskett eller dokument och få det utskrivet till hyfsat bra pris.
Och det verkar inte spela någon roll om man är student eller ej, det har de aldrig frågat!
pisanggoreng
28-09-2005, 20:16
Jo, det finns i Lund också.
Problemet är att det är några mil dit och jag är där inte så ofta.
Tack ändå!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.