GRT
Hej
Althea Trädgård HB i Årjäng;
Någon som haft problem med det här företaget?
Jag beställde fröer i mars och blev överdebiterad med 57 kronor. Dessa pengar har jag försökt få tillbaka sen dess, utan resultat. Svar: ska höra med banken mm. Många, många gånger har jag stött på men samma svar hela tiden, ingen ursäkt eller bra förklaring. Usel service tycker jag.
Alltså, varning för detta företag! mad.gif
Ewa L
Jag beställde växter från dem förra våren. Fick en del, resten restades.

På sensommaren fick jag ett trevligt brev och en förklaring till varför jag inte fått mina växter. Också en förfrågan om jag fortfarande ville ha dem. Vi bestämde att jag istället skulle få dem nu i vår.

Det fick jag också, till reducerat pris för att jag fått vänta så länge.

Tycker definitivt inte din varning är befogad! De har varje gång varit lätta att få kontakt med, både per telefon och e-mail. Personliga och trevliga att ha att göra med.
Dessvärre har de haft en del problem att dras med, bl.a. sjukdom i form av brutet ben.
Jag för min del önskar dem allt gott och hoppas de rider ut stormen.

Vi kan aldrig få nog av seriösa, bra växtshoppar på nätet. Köper många gånger hellre på dessa än Plantagen o.dyl.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon