Full version: Hoyor på AG favör
stennie
Var på AG favör i Staffanstorp...
Massor med hoyor tongue.gif tongue.gif

Bl.a. dimorpha,tsangii,glabra,neobudica, polynuera, pupicalyx, m.m...
stennie
Glömde säga....pris 69kr/st laugh.gif laugh.gif laugh.gif
*Grodan*
Wow, lämnade du kvar några till mig? Måste hjula dit efter jobbet, om du inte köpte alla, förstås! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
stennie
Nääää...köpte bara 5 st laugh.gif laugh.gif
Maria i Helsingborg
Man tycker att det skulle räcka om lilla Staffanstorp fick Tiffany Persson.......men ni var tvungna att ha ett AG´s med billiga hoyor OCKSÅ!? mad.gif tongue.gif
Linda_A
Har alla AG:s det? tongue.gif humm kanske skulle kolla om de har något sånt i karlshamn.. laugh.gif
stennie
Jag köpte en på AG's i Trelleborg för dågra dagar sedan...så det är väl inte omöjligt att det finns på andra AG's . smile.gif
Linda_A
CITAT (stennie @ 04-10-2005, 14:55)
Jag köpte en på AG's i Trelleborg för dågra dagar sedan...så det är väl inte omöjligt att det finns på andra AG's . smile.gif

ah.. ;P Nu har jag en orsak att följa med sambon när han är hos sina kusiner i karlshamn. laugh.gif
*Grodan*
Nu är jag hemkommen från Ag:s med tre nyinköpta hoyor! smile.gif smile.gif smile.gif

En obovata och en memoria som jag haft på min önskelista blev det och så en sp haraku som jag inte vet något om.
Skulle nog haft en salweenica också... Och så fanns det en massa andra fina!
yenny
ja nu kanske man verkar helt blåst.... men vad är ag:s?
Maria i Helsingborg
CITAT (yenny @ 04-10-2005, 17:36)

AG´s Favör - matvarubutik jue smile.gif
yenny
CITAT (Maria i Helsingborg @ 04-10-2005, 17:38)

finns det i hela landet?

tydligen bara neråt såg jag när jag googlade sad.gif
pejori
CITAT (yenny @ 04-10-2005, 17:47)
CITAT (Maria i Helsingborg @ 04-10-2005, 17:38)

finns det i hela landet?

tydligen bara neråt såg jag när jag googlade sad.gif

vi här från mitten och uppåt är helt klart diskriminerade smile.gif smile.gif smile.gif
visste heller inte vad AG var för något laugh.gif laugh.gif
Rossi
Och jag som körde förbi AG:s i Staffanstorp igår!!! Men, ärligt talat, jag har inte plats till fler Hoyor ..... smile.gif
Annelie32
Man har alltid plats för en liten stackare till smile.gif
Rossi
CITAT (Annelie32 @ 05-10-2005, 15:05)
Man har alltid plats för en liten stackare till smile.gif

Hm, nej .... inte om det ska bli snyggt i fönsterna också ..... smile.gif Jag tycker inte om när det är för plottrigt. Vill ha det lite stilrent. Det svämmar redan över för mycket därhemma.
Maria i Helsingborg
CITAT (stennie @ 04-10-2005, 13:21)
Glömde säga....pris 69kr/st laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Här i stan har de lagt på en tjuga! 89 kronor alltså wink.gif

Calycina stod jag och lurade på men visste inte hur blomman såg ut/doftade......så jag köpte ingen blink.gif .....dumma jag!
Linda_A
CITAT (Maria i Helsingborg @ 13-10-2005, 14:21)
Calycina stod jag och lurade på men visste inte hur blomman såg ut/doftade......så jag köpte ingen blink.gif .....dumma jag!

håller med.. *S* Fast jag har gjort det samma, men som tur stod den kvar när jag kom nästa gång. wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon