Annlo
....vntar aldrig fr lnge! wub.gif

Denna underbara oncidium blommar vilken dag som helst, med fyra stnglar! wub.gif wub.gif wub.gif

Min stolthet!
yenny
WOW Den kommer ju bli superhftig nr allt slr ut wub.gif
stina
Avis!!! wub.gif
Annlo
Jag lovar att visa er nr det r dags! rolleyes.gif
Reserv
Sjlv har jag haft en gammal novemberkaktus som sttt och skrpat bakom en gardin i trappfnstret, idag upptckte jag nr jag vap grdsplan att den blommade. Vad jag inte kom ihg vaatt den vavit blink.gif wink.gif har inte fr mig att jag nnsin haft en vit sn, rda, cerisa och korall jovisst, men ingen vit, men den blommar fr fullt och r en riktig sknhet. Hon vaute med Hibiskusarna p grnbete och vart juh ordentligt tilltuffsad nr dom kte i backen X antal gnger, hon vart s erbarmeligt ful s hon hamnade bakom gardinen, nu r hon liten, kompakt och smllfull av blommor och knopp. Kan det mjligtvis ha vart misshandeln som orsakat att hon vaknat till slut?
stennie
Verkligen fantastisk...ser fram emot nst bild! smile.gif
Annlo
Nu blommar den fr fullt wub.gif wub.gif wub.gif

Visst r den fin?

Synd bara att den inte blommar lika lnge som Phallisar! rolleyes.gif
Linda_A
Vad lcker! wub.gif
yenny
Jttefin wub.gif vilken massa blommor.... o jag vntar med spnning p min... den har bara en stngel smile.gif s den ligger lite i l laugh.gif
peppci
Vad snygg. wub.gif
*Grodan*
Heeelt underbar! wub.gif wub.gif wub.gif
Gillan
Oj s vacker wub.gif
Finns det nt svenskt namn p den?
Frgar en som inte alltid vet vad ni pratar
om nr det gller latin biggrin.gif
/Evgeni
Annlo
CITAT (Evgeni @ 26-10-2005, 09:55)
Oj s vacker wub.gif
Finns det nt svenskt namn p den?
Frgar en som inte alltid vet vad ni pratar
om nr det gller latin biggrin.gif
/Evgeni

Hmm... vet faktiskt inte vad den kallas p svenska? unsure.gif
Sulawesii
Ojojojojojoj vad fin!!
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon