Full version: Gissa..
cic
Så här ser min gräsmatta ut.. Kan ni gissa vad det är?

*Felix matte*
Kissfläckar rolleyes.gif (hund)
cic
CITAT (Felix matte @ 04-10-2005, 21:45)
Kissfläckar rolleyes.gif (hund)

Japp.. Det var ju såklart för enkelt.. biggrin.gif Jag tycker bara det ser för kul ut! laugh.gif
*Felix matte*
CITAT (cic @ 04-10-2005, 21:56)
CITAT (Felix matte @ 04-10-2005, 21:45)
Kissfläckar rolleyes.gif  (hund)

Japp.. Det var ju såklart för enkelt.. biggrin.gif Jag tycker bara det ser för kul ut! laugh.gif

Är Keno tik? jag har hört att tikars urin gör fläckar i gräset men inte hanhundars. unsure.gif
indypindy
så där ser min gräsmatta också ut biggrin.gif
på somrarna blir fastighetsskötaren tokig då våran gräsmatta växer snabbare än grannens. Han klipper hos grannen var 10de dag... men hos oss måste han klippa var femte laugh.gif
indypindy
CITAT (Felix matte @ 04-10-2005, 21:58)
jag har hört att tikars urin gör fläckar i gräset men inte hanhundars. unsure.gif

spännande... det kan faktiskt stämma... jag har en av varje och när jag tänker efter så är det bara efter Alice det blir fläckar... Loves buskar är fortfarande gröna och fina smile.gif
*Felix matte*
CITAT (indypindy @ 04-10-2005, 22:02)
jag har hört att tikars urin gör fläckar i gräset men inte hanhundars. unsure.gif

spännande... det kan faktiskt stämma... jag har en av varje och när jag tänker efter så är det bara efter Alice det blir fläckar... Loves buskar är fortfarande gröna och fina smile.gif

Felix har faktiskt nu i somras kissat några ggr på gräsmattan men inga fläckar har det blivit.
Likadant var det med våran rönn.. en tik brukade pinka på den då hon passerade, löven var krusade och brunaktiga fram tills jag här på forumet fick tips att spola av stammen då o då... sedan dess har den friska löv.. och så finns ju inte heller tiken kvar ... hon som jämt pinkade där.
cic
Är Keno tik? jag har hört att tikars urin gör fläckar i gräset men inte hanhundars. unsure.gif

Nope. Keno är en pojke. Men han är ju fortfarande valp (6 mån) och lyfter inte på benet än.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon