Eva i Skåne
Jag tittade på en omröstning ang signaturbilder. Jag klickade på visa - ej röstning eller något liknande. Då kom jag till resultatlistan. Sen läste jag något annat och gick tillbaka för att rösta, men då kom jag direkt till resultatlistan och så står det att jag har röstat??? Är det så att man inte får kika på svaren först och rösta sen? Kunde det inte stå en varning i så fall?
Ingemar
Det är rätt att man inte får rösta om man redan tjuvkikat, det finns ju då risk att man påverkas av hur andra röstat.

Att det står att "du redan röstat" är ju otroligt dumt formulerat och det är helt mitt fel, men det är samma besked som man får om man redan röstat en gång. Jag kunde inte komma på någon bra formulering som skulle passa i båda fallen smile.gif Men visst borde det kanske stå någon varning men det är något som jag inte tänkt på, det är knepigt att tänka på alla tänkbara alternativ som kan uppstå.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon