Full version: Brutala blommor
astrid.m.s
Prenumererar på en bra veckotidning, LAND som har bra artiklar om det mesta och alltid om växter/trädgård.
Denna vecka finns ett repotage om Brutala blommor och köttätande växter.
Det kanske är fler från Odla som varit med där på repotage men Adrian kände jag igen i a f.
Kanske någon kan tipsa mig om andra från Odla som varit med i Land. Har väl kastat de flesta tidningarna men sommarens tidningar har jag kvar.
adrian
Jag var med i ett stort reportage i ÖREBROAR´n dagen innan också... rolleyes.gif

(skrytpelle...) smile.gif tongue.gif biggrin.gif
Blomstertanten
CITAT (adrian @ 07-10-2005, 20:35)
Jag var med i ett stort reportage i ÖREBROAR´n dagen innan också... rolleyes.gif

(skrytpelle...) smile.gif tongue.gif biggrin.gif

Snart är du väl så högfärdig så det inte går att prata med dej ! tongue.gif laugh.gif
adrian
Skicka sms jag är upptagen med intervjuer hela dagarna, har inte tid med dig.. sleep.gif
Näe jag skojar bara... tongue.gif

Klart jag har tid, jag är inte högfärdig....smile.gif.

OBS! Missa inte nästa nummer av tidskriften Koloniträdgården för där är jag också med... sleep.gif

(jag tänker vara med i ALLA tidningar och ta över hela världen..så det så... laugh.gif
lilla mamma
Vi tror dig tongue.gif
Airamya
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
*Felix matte*
CITAT (adrian @ 07-10-2005, 20:54)
(jag tänker vara med i ALLA tidningar och ta över hela världen..så det så... laugh.gif

NSD också smile.gif ?
adrian
CITAT (Felix matte @ 07-10-2005, 22:09)

NSD också smile.gif ?

NSD...????
Visst varför inte...
Men vad är det för något???? laugh.gif
*Felix matte*
CITAT (adrian @ 07-10-2005, 22:23)
CITAT (Felix matte @ 07-10-2005, 22:09)

NSD också smile.gif ?

NSD...????
Visst varför inte...
Men vad är det för något???? laugh.gif

Ja se sörlänningar... inte har de ens hum om Norrlands största dagstidning sad.gif tongue.gif
inga maria
Skicka sms jag är upptagen med intervjuer hela dagarna, har inte tid med dig.. sleep.gif
Näe jag skojar bara... tongue.gif

Klart jag har tid, jag är inte högfärdig....smile.gif.

OBS! Missa inte nästa nummer av tidskriften Koloniträdgården för där är jag också med... sleep.gif

Läste turne´planen ojojojojoj!!!vad många platser .Godegårdsmarken är nästan hemmavid så om inte förr .Så måste jag besöka den för att se dina växter live så att säga
Airamya
Yo! Wow! Hej! *skrattar* Såg just din signatur o bara gapade... "Dansa vilt min själ - lär dig aldrig marschera"

Det skrev jag överallt en gång i tiden (ja, jo, får väl lov att erkänna att jag varit en klottrare... men jag fick betala för det.... när jag klottrade poesi i en av SJs vagnar (DET kostade) men det jag skrev var fint tyckte jag så jag kunde för mitt liv inte förstå varför jag var tvungen att betala en massa för borttagningen)... Hm... jag tror jag minns hur det var (det i SJvagnen alltså) ;
En fjäril fångades mellan två kupade händer
Dess frihet blev mörker
Mörkret blev skräck
Skräcken blev hat
När du sedan i egen lyckas vinning släppte den
hade du för alltid förlorat en vän

Hm, ja, så var det nog.

Men däremellan (alltså mellan klottrandet på SJ och mitt liv idag, eller nåt, så skrev jag det som du har som signatur lite varstans... och har inte sett det sen dess, så jag satte lite i halsen nu o pladdrar som ett fån... *skrattar* Punk's not dead wink.gif tongue.gif
Sulawesii
Där ser man - Airamya som klottrare biggrin.gif....
astrid.m.s
CITAT (Airamya @ 08-10-2005, 00:34)
Yo! Wow! Hej! *skrattar* Såg just din signatur o bara gapade... "Dansa vilt min själ - lär dig aldrig marschera"

Jag har hittat detta citat på en danssida men jag kommer inte ihåg var.
adrian
Ja men det måste väl vara dyrare att ta tåget än att köpa ett ritblock..??? smile.gif
astrid.m.s
CITAT (adrian @ 08-10-2005, 10:07)
Ja men det måste väl vara dyrare att ta tåget än att köpa ett ritblock..??? smile.gif

Ja, det verkar som om hon har insett det!!! laugh.gif laugh.gif
Airamya
laugh.gif laugh.gif Jo, jag fick en massa insikter till slut...
Sulawesii
De brukar ju komma med åren smile.gif .
adrian
Jag har föreläst om mina växter på möten med f.d missbrukare (eller rättare sagt de som just nu håller på att ta sig ur detta) och VÄXTERNA hjälper faktiskt till attt styra dem in på en bättre väg.. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon