Full version: Siare eller sierska?
Ciczi
Hej

Eftersom vi ska sälja gamle Ådi och vi inte har lust att skicka med den fina bilstereon som är värd ungefär lika mycket som bilen (nja inte riktigt) så ska vi sätta i den bilstereon som följde med när Ådi köptes. Men den är borta, putsväck!!!

Så nu behöver jag hjälp att finna denna.
Den är antingen i lägenheten på tre rum och kök eller i källaren.

Ciczi
Biggan_
Jag ser den i källaren, hmm......... i en ljusbrun låda, ser ut att stå på en hylla laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Björken
Nej inte i en ljubrun låda, den är i en hmmm låt mig se......röd plastback med blått lock på hyllan till höger på vänstra sidan. laugh.gif laugh.gif
Boxer
Fel, fel, fel.... nja inte precis fel, men mitt förslag är bättre....du hittar den i lattjolajbanlådan såklart. tongue.gif
*Felix matte*
Beror väl på om ni bodde i lgh när radion byttes ut.... om så... då finns den i lgh i någon "samlarskrubb", du vet en sån där man ställer in sånt man inte behöver men ändå sparar för man vet ju aldrig... det kan ju tänkas att den kommer till användning en vacker dag tongue.gif

Om ni flyttat in efter bytet så finns den med största sannolikhet i källarförrådet. smile.gif
Ophelia
Nämen ni sålde ju bilstereon och behöll gamle fine Ådi.
liv
Ni hittar den uppe i ett skåp
annama
Strax norr om Trelleborg
pejori
den ligger i bakluckan på ådi ju wub.gif
Caprice
Den ligger i en papperskasse i garderoben i er lägenhet...
Gillan
Nej, nej,nej....Den finns i "ladan" tongue.gif
Och den enda som förstår det
svaret , är min sonhustru sleep.gif tongue.gif laugh.gif laugh.gif
Ciczi
Förresten!

Vi hittade bilstereon tillslut!

Bonuspoäng till den bästa sierskan som var Birgitta P. Den låg i källaren i en brun låda som stod på en hylla. Så rätt så rätt... var du och kikade i vår källare innan? laugh.gif

Och sålt bilen har vi med gjort. Lite vemodigt eftersom det var vår första bil. Men nu har vi en Peugeot 206 kombi 2005 års modell som raskt döptes till Pigge-kott!

Ciczi
Biggan_
CITAT (ciczi @ 05-01-2006, 15:44)
Förresten!

Vi hittade bilstereon tillslut!

Bonuspoäng till den bästa sierskan som var Birgitta P. Den låg i källaren i en brun låda som stod på en hylla. Så rätt så rätt... var du och kikade  i vår källare innan? laugh.gif

Och sålt bilen har vi med gjort. Lite vemodigt eftersom det var vår första bil. Men nu har vi en Peugeot 206 kombi 2005 års modell som raskt döptes till Pigge-kott!

Ciczi

laugh.gif laugh.gif laugh.gif Lite häxa och spåkärring är jag nog smile.gif laugh.gif Då siar jag om att ni kommer att vara nöjda med Pigge-kott biggrin.gif
mamamaggan
Biggan, kan man få anlita dig som sierska?

Kommer det att bli ett bra odlingsår i år? unsure.gif
stennie
CITAT (annama @ 07-10-2005, 18:15)
Strax norr om Trelleborg

Den var bra !!! det måste ju vara rätt tongue.gif
Biggan_
CITAT (mamamaggan @ 05-01-2006, 20:38)
Biggan, kan man få anlita dig som sierska?

Kommer det att bli ett bra odlingsår i år? unsure.gif

Det kommer att bli både sol och regn! Så någon odling kommer du att lyckas med ohmy.gif laugh.gif laugh.gif Kanske säkrast att odla både vattenväxter och ökenväxter, vad jag kan se så lyckas du i något av fallen tongue.gif laugh.gif
mamamaggan
Tack Biggan för ett bra och precist svar. laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Har inte beställt frön ännu men nu vet jag ju vad jag ska odla! laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon