|
Dom var ju bara så jättefina Bara tanken på att gå och hämta tapetprover för att göra kuvert är så inovationsrikt Jag tror hon skulle kunna sälja dom om hon ville. Ja, det var bara det jag ville säga /Evgeni
Jag har också fått!! Otroligt fina! /Stina
Åååå;vad rara ni är Och jag fortsätter med kuverten och idag sänder jag en kompis några stycken kuvert till Handen. Det roliga är att färg-tapet butiken har nu fått kunder tack vare mina kuvert  jag fick beställa tapet bårder till en tjej som min dotter känner p.g.a att dottern hade använt kuvert som jag gjort av tapetbårder  Tack vare att jag hämtar så mycket av deras ting som de annars slänger i butiken så får jag 20 procent på allt jag själv köper
Wow! Det går framåt för dig märker jag Du kanske får en hel verkstad hemma hos dig innan du vet ordet av
netaave
24-10-2005, 16:14
Kan du inte lägga ut foton på kuverten?
Här kommer bilder på de kuvert jag fick. Tyvärr blev inte bilderna så bra, men nåt syns det väl 
Va fina dom är
LadyAdina
24-10-2005, 21:06
WOWWW!! Dom är verkligen jättefina!! Får man kanske använda din idé??
*Felix matte*
24-10-2005, 21:39
Jättefina  Jag får lust att fråga efter tapetkartor, men vet att de skulle bli liggande. Kunde man kanske få beställa några kuvert Kylliki?  så klart mot ersättning.
Monica M zon 4
25-10-2005, 06:50
Jättefina! Vilken käck idé!
Jaa jättefina!  Hur gör du dom? Har du kanske redan berättat i nån tråd där långt bort...
astrid.m.s
25-10-2005, 09:44
Jag fick jättefina kuvert i utbyte av växter. De är läckra ungefär som de på bilderna ni satt in här. Bra att ha när man vill ge bort/skicka något.
CITAT (Evgeni @ 24-10-2005, 17:59) Här kommer bilder på de kuvert jag fick. Tyvärr blev inte bilderna så bra, men nåt syns det väl   Ojj, så fint!! Vad duktig du är, silos!!
ninnisky
25-10-2005, 10:58
CITAT (Sylvia @ 24-10-2005, 22:29) WOWWW!! Dom är verkligen jättefina!! Får man kanske använda din idé?? Det får du visst
CITAT (Felix matte @ 24-10-2005, 22:39) Jättefina  Jag får lust att fråga efter tapetkartor, men vet att de skulle bli liggande. Kunde man kanske få beställa några kuvert Kylliki?  så klart mot ersättning.  Mer än gärna får du beställa och får jag frimärken i ersättning så blir jag jätte glaaad  PM:a om du vill ha kuvert och hur många!
*Felix matte*
25-10-2005, 19:01
CITAT (silos @ 25-10-2005, 15:35) CITAT (Felix matte @ 24-10-2005, 22:39) Jättefina  Jag får lust att fråga efter tapetkartor, men vet att de skulle bli liggande. Kunde man kanske få beställa några kuvert Kylliki?  så klart mot ersättning.  Mer än gärna får du beställa och får jag frimärken i ersättning så blir jag jätte glaaad  PM:a om du vill ha kuvert och hur många! Tack! vad snällt. skriver imorron... är trött idag.
Jag plockar upp en gammal tråd.... för nu har jag också fått fina kuvert som jag vill visa. Tack igen kyllikki
 Å jag fick också idag! Vad fina de är. Tack Solis.
ninnisky
11-01-2006, 17:47
CITAT (ah56 @ 11-01-2006, 17:43)  Å jag fick också idag! Vad fina de är. Tack Solis. klänningarna på klädstrecket har jag också.... Jag är så happy över mina som jag fick före jul!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|