Full version: de e höst nu
yla

kan ni se alla rådjur jag fick inte me fler än fem
men åkern va full av dom säkert 20 stycken
Eva i Skåne
Vilken bild!!!! wub.gif wub.gif wub.gif
Sulawesii
Oj!
stina
Häftigt!!!!
Lars-Olof Arvids
Ja, vilken fantastiskt fin bild! Naturens överflöd av liv både i luften och på marken, i underbart solnedgångsljus!

Olle
*Stintan*
Det va det läckraste ja sett på länge
wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
karjo
Vackert! wub.gif
Ophelia
Men jösses vilken vacker bild!!!!!!!!! wub.gif
amaira
Ja du kan du Oldwolfie!!! wub.gif wub.gif wub.gif
yenny
måste hålla med alla om att WOW vilken bild! Underbar wub.gif
Betty
Helt fantastisk bild, vad du är duktig på att fota! wub.gif
Jag har den som skrivbordsunderlägg nu, hoppas det var OK... smile.gif
Gossen Ruda
Hoppas jag inte är förmäten när jag frågar om du Photoshoppat lite med bilden/bilderna? rolleyes.gif
yla
CITAT (Gossen Ruda @ 13-10-2005, 20:57)
Hoppas jag inte är förmäten när jag frågar om du Photoshoppat lite med bilden/bilderna?  :rolleyes:

Betty såklart du får ha den som underlägg

o Gossen de e klart att jag choppat lite men bilden e sann på så sätt att fåglarna va där o rådjuren va där o solen va där o allt inom samma tio minuter
men de e ju omöjligt o få me dom alla på en o samma bild
ljuset fungerar ju inte så i kameran ¨
ssåååå
lite choppat har jag

rolleyes.gif wub.gif smile.gif rolleyes.gif
jag choppade så fint så jag e alldeles fötjust själv i bilden o som sagt det va va som hände så sann är den
wub.gif
o de va verkligen massor me fåglar jag fick inte me alla plogarna heller tyvärr wub.gif
Gossen Ruda
Anade det lite, ljuset kunde inte stämma. Men fint blev det. wub.gif
yla
nej alldeles riktigt hihi trodde amaira skulle protestera men så va de du rolleyes.gif tongue.gif
amaira
CITAT (oldwolfie @ 13-10-2005, 22:22)
nej alldeles riktigt hihi trodde amaira skulle protestera men så va de du rolleyes.gif tongue.gif

Varför "protestera" tongue.gif Jag vet hur du visar dina bilder numera, och det är en konst det också wub.gif wub.gif wub.gif

Övre delen av bilden är i motljus och den undre med solen i ryggen - syns på ljuset.
Jag skulle försöka tona ner det röda i nedre delen av bilden - kanske skulle den bli ännu bättre då?

Visst är det en underbart härlig bild, och alldeles sann, jag vet, helt fantastiskt!!!

Du är inte bara duktig med kameran, du har också helt underbara marker att röra dig i, och du gör det.

Varm kram! wub.gif
yla
tack ska ni ha för allt beröm de värmer o jag hoppas de e fler som har möjligheter att sticka ut i naturen o se

nåja nu följer jag fåglarna söderut
men stannar i skåne det räcker för mej
de e dags att fylla på puss o kram förrådet

mot barnbarnen laugh.gif biggrin.gif tongue.gif rolleyes.gif smile.gif rolleyes.gif laugh.gif biggrin.gif de e lycka
amaira
CITAT (oldwolfie @ 14-10-2005, 10:06)
mot barnbarnen laugh.gif biggrin.gif tongue.gif rolleyes.gif smile.gif rolleyes.gif laugh.gif biggrin.gif de e lycka

wub.gif wub.gif wub.gif

ha en fin resa - och fin barnbarnsupplevelse wub.gif

Flyg lugnt!
Gossen Ruda
Är det sånt som kallas närabarnenupplevelse? rolleyes.gif
Lars-Olof Arvids
Bra att "fusket" avslöjades - detta med med- och motljus borde jag ju ha sett! biggrin.gif

Olle
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon