labarradepan
Måste bara berätta att nu har jag o gubben köpt ett nytt hus.. smile.gif Ett större, med stort kök och 3 garage. hihi. Han är så nöjd, då har han stort utrymme till sin mc när han ska meka.. hihi.

Jag är också nöjd så klart. Tomten är större än vad vi har nu. Nu är den 540 kvm o blir 1250 kvm.. så nu kommer jag vilja ha många bra trädgårds tips. hihi.

Just nu är vårat ute för försäljning och vi är lite nerviga för vi har ju redan betalt kontant insatts på det andra.. * suckar oroligt.
Men mäklaren säger att det inte ska vara några problem i våran pris klass...
Kathy
Jättegrattis!!! wub.gif
pejori
grattis!!! det är ju toppen!!! laugh.gif laugh.gif
nu kan du ha hunden ute när barnen är hos er. bara att dammsuga ordentligt och damma så kan dom komma till er en stund laugh.gif laugh.gif
Gurkan
Låter härligt ! Grattis !

Jag har varit och tittat på ett hus idag med, enl. lantmäteriet, 12.128 kvm "tomt". Har lagt ett bud och hoppas på svar imorrn.

Såg en rådjursmamma med sitt kid vid tomtgränsen (200m) bort och två fasantuppar muckade gräl med varandra i hagen 20m från huset.

Behöver också några tips på vad jag ska göra med "trädgårn" tongue.gif (grannbonnen slår vall där idag så jag slipper sitta resten av livet på en åkgräsklippare)
labarradepan
Tack.. så ni minns att det är jag som skrev om hundarna.. hihi..

Lycka till med ditt hus köp med rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon