boss t
unsure.gif Snälla kan nån hjälpa mig. Ville göra ett fint album här på odla som många av er har o visa upp mina stoltheter. Men när jag fotat mina blommor, lagt in bilderna på datorn loggat in o s v. Så är alla bilderna för STORA! Kan inte hitta nån uppgift om hur stora de ska vara. Hur har ni gjort? sad.gif unsure.gif ohmy.gif huh.gif
Gillan
CITAT (boss t @ 15-10-2005, 18:55)
unsure.gif Snälla kan nån hjälpa mig. Ville göra ett fint album här på odla som många av er har o visa upp mina stoltheter. Men när jag fotat mina blommor, lagt in bilderna på datorn loggat in o s v. Så är alla bilderna för STORA! Kan inte hitta nån uppgift om hur stora de ska vara. Hur har ni gjort? sad.gif unsure.gif ohmy.gif huh.gif

Storleken får vara, högst 100kb, wub.gif
Jag blir verkligen generad över att
över huvud taget svara, eftersom jag
fixade mitt album förra veckan. Och för
mig var det en prestation ska du veta wub.gif
/Evgeni
Bobbo
Hmmm.....det ända jag kan tänka mig är att öppna bild för bild i paint och ändra storlek på dom där.
Men jag är verkligen inget datasnille tongue.gif
Åsa, mälardalen zon 2
Jag brukar minska ner bilderna i paint och sedan klickar jag på "spara som" och ger den mindre bilden ett nytt namn och det är den bilden jag sätter in i albumet.
boss t
smile.gif Tack ska ni ha, då ska jag göra ett nytt försök. Hoppas aterkomma med ett album. biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon